Dave E36 328i M tech '97

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Dave van der W

Dave E36 328i M tech '97

Bericht door Dave van der W » 18 dec 2014, 08:52

Hallo,

Mijn naam is Dave van der Werff en ben sinds kort gelukkig weer in het bezit van een BMW. Jaren geleden BMW gereden. Kreeg toen een auto van de zaak. Dat was helaas een hele saaie 14% bijtellings slowmotion.

Mijn hobby is driften en trackday's bezoeken en om dit de juiste vorm te geven heb ik een 328I M tech E36 gekocht uit 1997. Deze auto is voorzien van een Paul Dyson Sperdiff met 40% Sper. Verder is de auto nog voledig streetlegal op kenteken en gebruik ik hem ook voor dagelijks gebruik en de kids kunnen ook gewoon mee. Top. Het is een super nette auto (ik zal even een foto op het Forum zetten).

Groeten,

Dave van der Werff

Bart70
Contacteer:

Re: Dave E36 328i M tech '97

Bericht door Bart70 » 18 dec 2014, 08:57

Welkom hier Dave !

Ben benieuwd naar de fotootjes.

Als je hulp nodig hebt en/of vragen hebt over het forum, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen :duim:

Zoek je iets over een bepaald onderwerp, probeer dan eerst de zoekfunctie op het forum, dit voorkomt meestal het onnodig starten van een nieuw topic.

En omdat het alweer op schiet, alvast prettige feestdagen gewenst !

p.s. ik heb je topictitel even aangepast zodat het wat overzichtelijker blijft hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Dave E36 328i M tech '97

Bericht door mieske90 » 18 dec 2014, 21:48

Welkom op het forum Dave

Dat zijn de leukste hobby's, lekker scheuren over het circuit :driving:

foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.

veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onder meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :duimen:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”