BMW 320D Compact UPDATE! Navigatie binnen
BMW 320D Compact UPDATE! Navigatie binnen
Beste mensen,
Na me netjes voorgesteld te hebben zal ik mijn bimmer ook even in de showroom gooien.
In verband met een nieuwe baan en jaren een wagen van de zaak te hebben gereden heb ik afgelopen weekend een BMW 320D compact gekocht wat naar mijn mening echt 1 van de beste kopen in mijn leven is geweest! De BMW rijd ontzettend lekker en ik mag dan eindelijk zeggen..... YES ik heb een BMW!! Het is een 320D compact uit 2002 met een after market dakraam zoals ik kan zien want deze zit volgens mij niet standaard op een compact. Voor de rest is de BMW natuurlijk voorzien van de opties die een BMW hoort te hebben
Op de planning staat:
- Angel Eyes projectie koplampen incl Xenon (Als er voor de compact angel eyes zijn want zoek me scheel)
- Nieuwe audio set
- Chiptuning
- kleine aanpasisngen welke ik natuurlijk op dit forum tegenkom en het zoeken op internet
Bij deze de foto's zoals ik de BMW zaterdag gekocht heb.
Na me netjes voorgesteld te hebben zal ik mijn bimmer ook even in de showroom gooien.
In verband met een nieuwe baan en jaren een wagen van de zaak te hebben gereden heb ik afgelopen weekend een BMW 320D compact gekocht wat naar mijn mening echt 1 van de beste kopen in mijn leven is geweest! De BMW rijd ontzettend lekker en ik mag dan eindelijk zeggen..... YES ik heb een BMW!! Het is een 320D compact uit 2002 met een after market dakraam zoals ik kan zien want deze zit volgens mij niet standaard op een compact. Voor de rest is de BMW natuurlijk voorzien van de opties die een BMW hoort te hebben
Op de planning staat:
- Angel Eyes projectie koplampen incl Xenon (Als er voor de compact angel eyes zijn want zoek me scheel)
- Nieuwe audio set
- Chiptuning
- kleine aanpasisngen welke ik natuurlijk op dit forum tegenkom en het zoeken op internet
Bij deze de foto's zoals ik de BMW zaterdag gekocht heb.
Laatst gewijzigd door RoelHG op 02 mar 2015, 18:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW 320D Compact
Nette Compact heb je daar!
Ik zou wellicht ook nog sportstoelen erin zetten maar kan niet in je portemonnee kijken .
Veel plezier ermee
Ik zou wellicht ook nog sportstoelen erin zetten maar kan niet in je portemonnee kijken .
Veel plezier ermee
Mooie bimmer ik had jaar geleden ook een 320d compact 2003 pakket 6 bak en had ook schuif kanteldak orgineel bmw.
De mijne had 216 pk gemeten op de testbank.
De mijne had 216 pk gemeten op de testbank.
-
Ziet er goed uit, wees er maar zuinig mee
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Dankjewel! Ben er ook echt blij mee. Vandaag me eerste bestelling gedaan.
SMD Led Kenteken verlichting Nu op zoek naar Angel eyes met projectie voor de compact versie..... maar weet niet of ik hierin ga slagen want kan ze niet vinden
SMD Led Kenteken verlichting Nu op zoek naar Angel eyes met projectie voor de compact versie..... maar weet niet of ik hierin ga slagen want kan ze niet vinden
Zijn die plug & play en ook bestemd voor een E46 uit 1999?
Quanto costa?
Quanto costa?
Die zijn volgens mij plug & play idd en vervangt de hele unit en niet alleen het lampje. €30 en ook voor je E46 uit 1999 zoals ik kan zien. Ik kan je de link doorsturen als je wilt.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 21 jan 2015, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijdert, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijdert, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Geen weerstand er tussen plaatsen?
Kan je ook een foto maken voor en na de verandering?
Puur om te zien wat voor een verschil het geeft.
Doe maar even die link, thx man
Nopes geen weerstand, gewoon oude lampjes eruit en nieuwe erinTomba schreef:Geen weerstand er tussen plaatsen?
Ik ga de link even in een PB gooien.
Nu op zoek naar dezelfde binnen verlichting zodat alles mooi wit is ipv vies geel haha!!
Zit er ook aan te denken om de naafdoppen van mijn velgen te vervangen voor deze:
Vandaag maar eens beetje aan de slag met de verlichting, ik wil al het geel weg hebben haha! En mijn console verbouwen. Climat control naar beneden zodat er ruimte vrijkomt voor mijn touchscreen navigatie.
had nog 2 LED lampjes liggen welke in gebruik voor de interieur verlichting voor en bestel zo nog wat andere voor achter. Iemand enig idee wat de meeste licht opbrengst heeft op het gebied van LED? Ik wil graag wit licht en eventueel een tintje blauw zoals bij Xenon.
Hemelverlichting eruit gehaald en even goed schoon gemaakt zodat het glas weer helder is en LED lampjes erin gedaan: (weet niet of de kwaliteit hiervan goed is)
Kenteken verlichting binnen dus ook zo even monteren:
Kenteken verlichting zoals deze nu is:
had nog 2 LED lampjes liggen welke in gebruik voor de interieur verlichting voor en bestel zo nog wat andere voor achter. Iemand enig idee wat de meeste licht opbrengst heeft op het gebied van LED? Ik wil graag wit licht en eventueel een tintje blauw zoals bij Xenon.
Hemelverlichting eruit gehaald en even goed schoon gemaakt zodat het glas weer helder is en LED lampjes erin gedaan: (weet niet of de kwaliteit hiervan goed is)
Kenteken verlichting binnen dus ook zo even monteren:
Kenteken verlichting zoals deze nu is:
Interieur verlichting werkt helaas niet..... geen idee waarom. Wellicht niet de goeie leds?
Kentekenverlichting was idd plug & play en natuurlijk een wereld van verschil haha!
Kentekenverlichting was idd plug & play en natuurlijk een wereld van verschil haha!
Heb eens gelezen dat sommige led's er maar op een manier in kunnen om te laten werken, heb je al geprobeerd ze omn te draaien ?
Thnx voor je reactie alleen het zijn LED lampjes zonder Canbus waardoor ze niet werken. Heb ze dus met canbus nodig dus die ga ik even bestellen.Bart70 schreef:Heb eens gelezen dat sommige led's er maar op een manier in kunnen om te laten werken, heb je al geprobeerd ze omn te draaien ?