Spoedgeval!!
-
Spoedgeval!!
Hallo ik sta weer met een probleem.
Ik sta langs de kant van de weg want de auto is uitgevallen
Het olie lampje en het accu lampje branden rood en het motormanagement lampje brand geel.
Ik kan de auto starten dan gaan ze weer uit maar na een minuut valt hij weer uit met de zelfde lampjes.
Ik durf noet verder te rijden.
Wt kan het zijn
Ik sta langs de kant van de weg want de auto is uitgevallen
Het olie lampje en het accu lampje branden rood en het motormanagement lampje brand geel.
Ik kan de auto starten dan gaan ze weer uit maar na een minuut valt hij weer uit met de zelfde lampjes.
Ik durf noet verder te rijden.
Wt kan het zijn
Re: Spoedgeval!!
Hey,
Je olie lampje en accu lampje is normaal dat het gaat branden als de wagen stilgevallen is. Je hebt namelijk een te lage olie druk dan en je accu laadt niet bij want je alternator is niet aan het werken.
Het lampje voor motormanagement is iets anders, foutcodes eens laten uitlezen en eventueel wissen?
Ik heb ooit eens iets gelijkaardigsgehad met een e36 318i 1992 en toen was het de boordcomputer die stuk was. (Indien dat het geval is moet je kijken voor 2e hands onderdeel/ruilmarkt want nieuw kost dat veel geld..)
Je olie lampje en accu lampje is normaal dat het gaat branden als de wagen stilgevallen is. Je hebt namelijk een te lage olie druk dan en je accu laadt niet bij want je alternator is niet aan het werken.
Het lampje voor motormanagement is iets anders, foutcodes eens laten uitlezen en eventueel wissen?
Ik heb ooit eens iets gelijkaardigsgehad met een e36 318i 1992 en toen was het de boordcomputer die stuk was. (Indien dat het geval is moet je kijken voor 2e hands onderdeel/ruilmarkt want nieuw kost dat veel geld..)
alle lampjes zijn uit als je start en blijven uit?
Motor loopt verder wel normaal of anders?
En als je start kun je dan wel rijden of valt hij tijdens stationeer draaien uit?
Motor loopt verder wel normaal of anders?
En als je start kun je dan wel rijden of valt hij tijdens stationeer draaien uit?
E61 545 N62
BMW K1300S
BMW K1300S
- zwolle12345
Ben je uiteindelijk zelf verder gereden of heb je een pechhulp gebeld ofzo?
Ik hoop niet dat je gewacht hebt langs de kant van de weg op een antwoord van een ander forumlid
Ik hoop niet dat je gewacht hebt langs de kant van de weg op een antwoord van een ander forumlid
Bmw E46 316i Sedan
ja een antwoord zou wel wenselijk zijn. Ook wat eventueel de oplossing is geweest, zou zomaar een kannetje met benzine zijn geweest
E61 545 N62
BMW K1300S
BMW K1300S
kijk dit zijn weer van die gevalletjes ik vraag wat, zelfs een heel dringend probleem. Mensen proberen te helpen en vervolgens hoor je niks meer wat het probleem is en/of wat de oplossing was. Topic starter is wel elke dag op het forum aanwezig geweest. Beetje jammer
E61 545 N62
BMW K1300S
BMW K1300S
Yup, ook al drie topics plus voorstelrondje, vandaag ook nog online……..
Denk dat deze een beetje vergeten is, ander topic heeft hij wel gereageerd.
Niet te snel oordelen
Denk dat deze een beetje vergeten is, ander topic heeft hij wel gereageerd.
Niet te snel oordelen