
Keyless entry is dan ook wel weer erg mooi (nee, dit gaat er niet op komen), ik ben al blij als ik zometeen handless entry op de achterklep heb

De LM2 kan wel degelijk de felheid van de AE regelen. Op mijn LCI E61 uit 2010 heb ik de originele H8 lampjes nu op z'n felst (standaard staan ze op 1 na laagste stand vd 5) en dat scheelt al. Ik heb t gecodeerd mbv van BMWhat, fluitje van een cent.tom_il schreef:De lci xenons heeft wel H8 angel eyes die feller kunnen zijn, vooral de binnenste ring, de buitenste is wat minder fel.
Maar dat heeft idd niks met de licht module te maken.
Sommige steken zelfs h8 xenons voor de angel eyes in de lci lichten.
Klopt je kan de felheid regelen (beweer toch niet dan dit niet zo is), maar of die nu feller gaan bij een LM2 dan bij een LM1 ??balblas schreef:De LM2 kan wel degelijk de felheid van de AE regelen. Op mijn LCI E61 uit 2010 heb ik de originele H8 lampjes nu op z'n felst (standaard staan ze op 1 na laagste stand vd 5) en dat scheelt al. Ik heb t gecodeerd mbv van BMWhat, fluitje van een cent.tom_il schreef:De lci xenons heeft wel H8 angel eyes die feller kunnen zijn, vooral de binnenste ring, de buitenste is wat minder fel.
Maar dat heeft idd niks met de licht module te maken.
Sommige steken zelfs h8 xenons voor de angel eyes in de lci lichten.