BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Opschepper
Mooi is het he Ben er ook blij mee!
Ga nu toch maar eens een eigen topic aanmaken na al die gekkigheid wat ik al gedaan heb haha.
Was een leuke dag Ronald, tot 19 april!
Mooi is het he Ben er ook blij mee!
Ga nu toch maar eens een eigen topic aanmaken na al die gekkigheid wat ik al gedaan heb haha.
Was een leuke dag Ronald, tot 19 april!
Tot 19 april heren!
Showroom:
Linkje werkt helaas niet meer Ronald, heb dit nog gevonden :Bart70 schreef:Was idd erg gezellig Ronald
Vind de mod ook super geslaagd en de AE's zijn vrij eenvoudig, zal morgen even het linkje zoeken voor je
LED Maker BMW E60 E61 E53 E39 E87 E65 E66 Angel Eyes EXTRA HELLES WEISSES LICHT!
LED Maker BMW E60 E61 E53 E39 E87 E65 E66 Angel Eyes EXTRA HELLES WEISSES LICHT!
( 311091834888 )
Notiz hinzufügen
Verkoper my-obd op ebay.de, prijs 49,95 euro, je hebt dus aan 1 setje van twee markers genoeg
Met de OEM oplossing vanuit BMW bereik je het zelfde.
De 19e te bewonderen op onze E61
Zie link: http://www.bimmerparts.nl/BMW-Blue-halogeenlampen-H8
De 19e te bewonderen op onze E61
Zie link: http://www.bimmerparts.nl/BMW-Blue-halogeenlampen-H8
Die gaan niet werken voor onze pre-LCI.
Ik heb deze nog gevonden...
Misschien dat ik die ga aanschaffen..
Ik heb deze nog gevonden...
Misschien dat ik die ga aanschaffen..
Showroom:
Klopt idd.
Probleem is dat je nooit van tevoren weet wat de kwaliteit is, dat heb ik met de huidige ook, ik sla wel altijd de goedkope varianten over.
Probleem is dat je nooit van tevoren weet wat de kwaliteit is, dat heb ik met de huidige ook, ik sla wel altijd de goedkope varianten over.
Het zijn CREE leds en 47 pond is niet echt goedkoop. Ik denk dat ik daarmee wel een goeie set heb...
Showroom:
Prijs doet vermoeden dat ze goed zijn ja, na een jaar weet je het zeker
Feit dat er cree Leds inzitten wil niks zeggen, probleem ligt hem in de electronica/koeling van de leds.
Het blijft dus een gok.
Het blijft dus een gok.
525d E61 2007 pre-LCI
Erg mooi die verlichting. Vind het ook veel rustgevender.Degids schreef:Vandaag een hele mooi mod rijker al zeg ik het zelf:
Frisse klokken! Vanaf de eerste keer dat ik in de BMW zat, vond ik de geheel in amber gekleurde tellers heul erg saai!
Daar is nu wat aan gedaan!
[url=http://s76.photobucket.com/user/degids1 ... e.jpg.html]
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Wat een feest is het toch om nu 's morgens in de auto te stappen en begroet te worden door die mooie klokken!
Ik had echt niet gedacht dat ik er zo ontzettend veel schik van zou hebben!
Ik heb nog een fotootje genomen van de klokken mét de cruisecontrolindicator zichtbaar:
Deze is 's middags genomen zodat je ook kunt zien hoe het eruit ziet zonder verlichting.
Ik had echt niet gedacht dat ik er zo ontzettend veel schik van zou hebben!
Ik heb nog een fotootje genomen van de klokken mét de cruisecontrolindicator zichtbaar:
Deze is 's middags genomen zodat je ook kunt zien hoe het eruit ziet zonder verlichting.
Showroom:
Brodit houder is onderweg, LED angel eyes zijn ook onderweg.
Nog een vraagje voor de heren coders: is het ook mogelijk om beneden een bepaalde snelheid automatisch de PDC in te laten schakelen?
Nu moet ik zelf op het knopje drukken als ik aan kom rijden om te parkeren (tenzij ik een keer de achteruit heb moeten inschakelen).
Ik heb ook nog een kabeltje om de Sportstand te kunnen activeren. Daar zitten twee van die pinnetjes die je direct in zo'n BWM stekker kunt insteken, maar er zijn er nog twee die geen pinnetjes hebben. Één daarvan is voor de ground, dus daar moet zo'n rond ringetje op komen, maar de andere moet ook nog zo'n pinnetje krijgen.
Waar kan ik zo'n pinnetje bekomen, weet iemand dat?
Ik weet de officiële benaming van zo'n pinnetje niet, anders had ik het wel op Ebay opgezocht.
Als ik thuis ben, zal ik een fotootje maken om m'n warrig verhaal te verduidelijken.
Nog een vraagje voor de heren coders: is het ook mogelijk om beneden een bepaalde snelheid automatisch de PDC in te laten schakelen?
Nu moet ik zelf op het knopje drukken als ik aan kom rijden om te parkeren (tenzij ik een keer de achteruit heb moeten inschakelen).
Ik heb ook nog een kabeltje om de Sportstand te kunnen activeren. Daar zitten twee van die pinnetjes die je direct in zo'n BWM stekker kunt insteken, maar er zijn er nog twee die geen pinnetjes hebben. Één daarvan is voor de ground, dus daar moet zo'n rond ringetje op komen, maar de andere moet ook nog zo'n pinnetje krijgen.
Waar kan ik zo'n pinnetje bekomen, weet iemand dat?
Ik weet de officiële benaming van zo'n pinnetje niet, anders had ik het wel op Ebay opgezocht.
Als ik thuis ben, zal ik een fotootje maken om m'n warrig verhaal te verduidelijken.
Showroom:
Ben wel benieuwd naar het antwoord op je vraag over de pdc.
Wat betreft het pinnetje, deze kun je volgens mij bij elke BMW dealer zo halen
Wat betreft het pinnetje, deze kun je volgens mij bij elke BMW dealer zo halen
Zou Gijsbertsen die ook hebben? Die zit veel dichterbij volgens mij. In ieder geval makkelijker aan te rijden.
Showroom: