Ondertussen...ondertussen trek ik er een MB C300 uit, en een Golf 6 GTI stock en een andere GTI gechipped door JD.

In eerste instantie kon ik het niet geloven, vooral niet de GTI's...na 4 revanches van de GTI rijders besloten ze huiswaarts te keren

Vermogen is echt onvoorstelbaar, en het geschreeuw in S bij acceleraties klinkt als muziek in mijn oren. Een Dension is fijn, lekker mijn Spotify aansluiten in de auto maar geloof me als ik zeg dat mijn blok al muziek maakt.
Verbruik is ook erg netjes, binnen Amsterdam 1 op 7,4-8,1 en snelweg icm regio Twente heb ik een verbruik van 1 op 9,2 - 11,1...voor een 3 liter...niets te klagen. Benzineprijs is ook gunstig momenteel, toen ik een Alfa 147 1.6L 16V stond het zwarte goud op 1,81-1,83 per liter dus ik merk qua brandstofkosten niet veel verschil in mijn portemonnee...voorlopig.
Daar heb je zeker een punt, maar ik droom wel vaak over die types als opvolger ondanks dat ik mijn 330CI amper 3 maanden heb. Zou erg mooi zijn als ik nog vele kilometers kan maken met mijn 330CI, 300xxx zou zeker moeten lukken als ik er zuinig mee ben.