CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
dit vind ik egt vet ! ook omdat je een blauwe bmw heb !
aanschouw
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Hoop dat jij het ook mooi vind !!
Mvg.Kenny
aanschouw
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Hoop dat jij het ook mooi vind !!
Mvg.Kenny
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
En Donkerbruin Dakota leer uit de nieuwe 5 series dan?
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin nooit af...
_______________________________________________________________________
E46 320D Touring | Angel eyes | 18" CSL | Eibach Pro-kit | Powerflex rubbers | Een mooi zwart stuurtje
_______________________________________________________________________
E46 320D Touring | Angel eyes | 18" CSL | Eibach Pro-kit | Powerflex rubbers | Een mooi zwart stuurtje
- markkamphorst
- Berichten: 423
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 19:41
- Locatie: Schijndel
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Dakotabruin leer en dan Myrthe hout inleg... zou het zó zelf willen!!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Dat donkere leer bedoel ik !
Nu nog icm een blauwe wagen zien.
Nu nog icm een blauwe wagen zien.
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Een lichtere kleur interieur zal volgens mij mooi staan icm met het blauwe exterieur
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
+1, dat donker bruine is wel mooi, maar kweetniet.. zou denkik ook voor wat lichter gaan.. maar zeker niet blauw iig!
dit is ook een fijn kleurtje vind ik, staat ook zeker wel mooi bij blauw denkik
dit is ook een fijn kleurtje vind ik, staat ook zeker wel mooi bij blauw denkik
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Ik ben gisteren bij 5 bekledingsbedrijven geweest en heb verschillende stalen meegekregen. De kleur is het Sattlebraun geworden. Het kleurje wat Robert liet zien komt het meest in de buurt, al is het een tintje donkerder. Het wordt iets speciaal maar toch zeer subtiel. Ik heb verder nog wat extra gekocht: Setje Alpine schermpjes met draadloze hoofdtelefoons om in de hoofdsteunen in te bouwen.
Verder ga ik ook de complete bekledingswanden, achterbankbekleding en kofferklepbekleding in de kofferruimte bekleden in zwart alcantara... De grijze ziet er toch niet uit! Ik gebruik de koffer toch niet om rotzooi in te gooien...
Deze kleur dus:
Verder ga ik ook de complete bekledingswanden, achterbankbekleding en kofferklepbekleding in de kofferruimte bekleden in zwart alcantara... De grijze ziet er toch niet uit! Ik gebruik de koffer toch niet om rotzooi in te gooien...
Deze kleur dus:
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Dat gaat netjes worden!
Gaat er nog een patroontje in komen?
Gaat er nog een patroontje in komen?
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Hmm oke..ben benieuwd hoe het wordt!
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin nooit af...
_______________________________________________________________________
E46 320D Touring | Angel eyes | 18" CSL | Eibach Pro-kit | Powerflex rubbers | Een mooi zwart stuurtje
_______________________________________________________________________
E46 320D Touring | Angel eyes | 18" CSL | Eibach Pro-kit | Powerflex rubbers | Een mooi zwart stuurtje
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Hey Tom! (en Marco )
Bedankt voor vandaag, was leuk en leerzaam!
En natuurlijk supervette mod zo
Bedankt voor vandaag, was leuk en leerzaam!
En natuurlijk supervette mod zo
Re: CTD's Facelift 330Cd: Elektrische problemen! HELP!
Rare toestanden vandaag:
Vandaag de wagen een beetje opgeruimd en ik wil 's avonds even een beetje toeren. Wat merk ik direct bij het openen van de auto? De Elight doet het niet. Vervolgens stap ik in stop de sleutel in het contact en zet in stand 2. Het scherm van de navi gaat niet aan, het oranje ledje naast e aan/uit knop brand niet en er is geen geluid. De lampen gaan aan omdat het donker is. Ik schakel de wagen uit en de lampen gaan uit, behalve de verlichting van de tacho. De airco blijft ook aan. Nog een aantal keren geprobeerd met wisselende resultaten. Lampen blijven allemaal aan, radio speelt maar geen beeld of bediening mogelik, airco gaat soms wel uit, tachoverlichting ook. Bmw logo komt op het scherm en valt uit als ik de motor start of 10sec wacht. Net kreeg ik het scherm aan door op de dubbele pijltjestoets te drukken naast het klok knopje maar valt na 2-3 seconden weer uit met een ploppend geluidje van achter het handschoenvak. Bediening werkt nooit, ook niet via het stuur. Soms knippert het groene lampje naast de verlichtingschakelaar (normaal brand dit constant als de lampen aan zin, nu knippert het.).
Motor start gewoon en al de rest werkt. Ik heb de batterj er al tig keer afgehaald maar zonder resultaat. Ook de batterij loskoppelen voor 15min zondat de ecu reset werkt niet. Heeft iemand een idee? Ik dacht eerst aan de final stage resistor maar is die niet enkel voor de airco? Misschien is de batterij niet goed? Geen constante stroom?
Iemand een idee??
Vandaag de wagen een beetje opgeruimd en ik wil 's avonds even een beetje toeren. Wat merk ik direct bij het openen van de auto? De Elight doet het niet. Vervolgens stap ik in stop de sleutel in het contact en zet in stand 2. Het scherm van de navi gaat niet aan, het oranje ledje naast e aan/uit knop brand niet en er is geen geluid. De lampen gaan aan omdat het donker is. Ik schakel de wagen uit en de lampen gaan uit, behalve de verlichting van de tacho. De airco blijft ook aan. Nog een aantal keren geprobeerd met wisselende resultaten. Lampen blijven allemaal aan, radio speelt maar geen beeld of bediening mogelik, airco gaat soms wel uit, tachoverlichting ook. Bmw logo komt op het scherm en valt uit als ik de motor start of 10sec wacht. Net kreeg ik het scherm aan door op de dubbele pijltjestoets te drukken naast het klok knopje maar valt na 2-3 seconden weer uit met een ploppend geluidje van achter het handschoenvak. Bediening werkt nooit, ook niet via het stuur. Soms knippert het groene lampje naast de verlichtingschakelaar (normaal brand dit constant als de lampen aan zin, nu knippert het.).
Motor start gewoon en al de rest werkt. Ik heb de batterj er al tig keer afgehaald maar zonder resultaat. Ook de batterij loskoppelen voor 15min zondat de ecu reset werkt niet. Heeft iemand een idee? Ik dacht eerst aan de final stage resistor maar is die niet enkel voor de airco? Misschien is de batterij niet goed? Geen constante stroom?
Iemand een idee??
Re: CTD's Facelift 330Cd: Elektrische problemen! HELP!
pfff...tja waar zou dat nou aan kunne ligge....
Enige vergelijkbare wat ik heb gehad is dat ik na een stuk rijden de auto parkeerde en afsloot, en vervolgens de tacho en dashboard verlichting bleven branden. Heb ik opgelost dooor de zekering ervan uit te trekken, de motor te starten, uit te zetten een de zekering erweer in te zette.
Misscien heb je ook gewoon teveel electrische apperatuur in je bimmer
Enige vergelijkbare wat ik heb gehad is dat ik na een stuk rijden de auto parkeerde en afsloot, en vervolgens de tacho en dashboard verlichting bleven branden. Heb ik opgelost dooor de zekering ervan uit te trekken, de motor te starten, uit te zetten een de zekering erweer in te zette.
Misscien heb je ook gewoon teveel electrische apperatuur in je bimmer
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Re: CTD's Facelift 330Cd: Elektrische problemen! HELP!
Zou het kunnen dat de auto van die kuren krijgt als de GM5 defect is?
Re: CTD's Facelift 330Cd: Elektrische problemen! HELP!
Probleem opgelost!
Om te beginnen heb ik nagemeten of de batterij wel voldoende constante spanning geeft (14.4V). Dit was het geval dus ik kon verder kijken. In de E46 zitten 13 I-bus communicerende modules. Wanneer één van die modules slechte codes verzend, kan deze andere in lijn verbonden modules lamleggen. Ik heb dus achtereenvolgens al deze modules gedemonteerd en waar mogelijk even vervangen met een reserve-unit die ik hier rond heb slingeren. Na al de modules vervangen te hebben was het probleem niet opgelost. Toen ik gisteren met mijn vriendin was gaan shoppen bedacht ik me dat er nog 2 I-bus communicerende modules in mijn wagen zitten die niet OEM zijn. Namelijk de Elight en Dice iPod interface. Even een telefoontje naar thuis gedaan met de vraag of mijn vader deze 2 even kon loskoppelen (stap voor stap instructies voor dummies). De Elight maakte geen verschil en blijkbaar was de iPod interface de boosdoener. Losgekoppeld en alles werkt weer zoals het hoort. De Dice module terug aangekoppeld en alles werkte weer zoals het hoorde!
Om te beginnen heb ik nagemeten of de batterij wel voldoende constante spanning geeft (14.4V). Dit was het geval dus ik kon verder kijken. In de E46 zitten 13 I-bus communicerende modules. Wanneer één van die modules slechte codes verzend, kan deze andere in lijn verbonden modules lamleggen. Ik heb dus achtereenvolgens al deze modules gedemonteerd en waar mogelijk even vervangen met een reserve-unit die ik hier rond heb slingeren. Na al de modules vervangen te hebben was het probleem niet opgelost. Toen ik gisteren met mijn vriendin was gaan shoppen bedacht ik me dat er nog 2 I-bus communicerende modules in mijn wagen zitten die niet OEM zijn. Namelijk de Elight en Dice iPod interface. Even een telefoontje naar thuis gedaan met de vraag of mijn vader deze 2 even kon loskoppelen (stap voor stap instructies voor dummies). De Elight maakte geen verschil en blijkbaar was de iPod interface de boosdoener. Losgekoppeld en alles werkt weer zoals het hoort. De Dice module terug aangekoppeld en alles werkte weer zoals het hoorde!