BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Jij hebt ook silbergrau als affabriek kleur?
Showroom:
Yup, code A08M en daarom de vraag aan jouw
En vanochtend met koude motor leek m'n temp indicator weer goed te staan en dat werd ook bevestigd toen de motor helemaal op temperatuur was:

Dat is precies de temperatuurpositie die ik gewend was bij een warme motor voordat ik de tellers mod had laten doen.
Lijkt me toch echt een tandwieltjes probleem, wellicht gecombineerd met het af en toe blijven steken van de indicator-ring.

Dat is precies de temperatuurpositie die ik gewend was bij een warme motor voordat ik de tellers mod had laten doen.
Lijkt me toch echt een tandwieltjes probleem, wellicht gecombineerd met het af en toe blijven steken van de indicator-ring.
Showroom:
Volgens Leschek had het er toch mee te maken dat jij de benzine indicatoren hebt terwijl je een diesel hebt...heeft ie nog niet gereageerd op de mail?
Wel erg vreemd dat hij het soms wel goed doet en soms niet goed btw
. Is het nu 1 grote streep bij je temp meter (wat hier lijkt op de foto) of heb je nog steeds kleine streepjes?
Wel erg vreemd dat hij het soms wel goed doet en soms niet goed btw

Ik heb inderdaad geen streepjes meer, maar een oranje vlak. En hij staat nu in de laatste foto echt zoals het hoort.
Showroom:
Ok dan ben ik toch wel blij dat ik deze optie niet heb genomen want ik weet nu precies op welk streepje hij moet staan om de juiste temp te hebben, met 1 grote streep is het wat lastiger aflezen lijkt me. En het is al zo'n gaar systeem :S.
Eigenlijk zou je het in je menu geprogrammeerd willen hebben net als de snelheid maar dat kan dus volgens mij niet
.
Eigenlijk zou je het in je menu geprogrammeerd willen hebben net als de snelheid maar dat kan dus volgens mij niet

Maar je kunt er toch niet vanuit gaan. Ik had ook in het begin de thermostaten kapot, maar die temp. indicator gaf het gewoon goed aan.
Gelukkig kun je de kvs temp. checken via het hidden menu en daar zag ik pas dat de temp niet goed was.
Dus de streepjes kunnen wat mij betreft sowieso de prullenbak in.
Gelukkig kun je de kvs temp. checken via het hidden menu en daar zag ik pas dat de temp niet goed was.
Dus de streepjes kunnen wat mij betreft sowieso de prullenbak in.
Showroom:
Eigenlijk zou je in je idrive een pagina moeten kunnen maken waarop je een aantal zaken kan zien die jij belangrijk vind.
Beetje Inpa idee. Zet je dan ook de onderdelen uit je hidden menu in. Lijkt me gaaf alleen zal wel onmogelijk zijn
Mvg,
Vincent
Beetje Inpa idee. Zet je dan ook de onderdelen uit je hidden menu in. Lijkt me gaaf alleen zal wel onmogelijk zijn

Mvg,
Vincent
Ik zou er behoorlijk wat geld voor over hebben om dit gewoon in de CIC op het navischerm te kunnen zien
Source ???
Wat betreft het vlak en de streepjes, het vlak is duidelijk zat, als dit vlakje te klein wordt, wat je ook prima kunt zien, weet je ook dat er iets niet goed gaat, eerlijk is eerlijk, de streepjes waren ietsjes duidelijker maar wat mij betreft is het geen achteruitgang hoor dit vlakje.
Ik ben er nog steeds super blij mee en vind het heel erg gaaf staan !

Source ???

Wat betreft het vlak en de streepjes, het vlak is duidelijk zat, als dit vlakje te klein wordt, wat je ook prima kunt zien, weet je ook dat er iets niet goed gaat, eerlijk is eerlijk, de streepjes waren ietsjes duidelijker maar wat mij betreft is het geen achteruitgang hoor dit vlakje.
Ik ben er nog steeds super blij mee en vind het heel erg gaaf staan !
Ik ga waarschijnlijk de domste vraag tot nu toe op het forum stellen.....maar ik zie geen motortemperatuur indicator?
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Het kleine oranje streepje rechts in de toerenteller, net boven het rode gebied, is geen stomme vraag overigens hoor
Kwam er ook na een paar maanden achter dat deze er zat

Kwam er ook na een paar maanden achter dat deze er zat

Ah ok! Haha. Is dat alleen bij diesel of ook benzine?
Groetjes, Bjorn
een heel fraaie groups buyBart70 schreef:Ik zou er behoorlijk wat geld voor over hebben om dit gewoon in de CIC op het navischerm te kunnen zien![]()
Source!

Zal eens vragen aan Source, denk niet dat het mogelijk is.
Ik zal dit topic even niet verder vervuilen Degids, excuus.
Ik zal dit topic even niet verder vervuilen Degids, excuus.