Mathay stelt zich voor 320D E90

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
kahraman11

Mathay stelt zich voor 320D E90

Bericht door kahraman11 » 10 mar 2015, 16:48

Ik ben dus Mathay Kahraman, mijn gebruikersnaam is kahraman11. Ik woon in de regio Twente en mijn vader rijdt een BMW 320D E90 uit 2005 en een Mercedes-Benz S500 W220 uit 1999. Ik heb in September dacht ik mijn rijbewijs gehaald als 17-jarige en mocht toen dus rijden als mijn vader of mijn moeder naast mij zat.

Nu ben ik ongeveer een maand lang 18 jaar en nu mag ik dus zelf rijden. Ik zit nog in de 6e klas van het VWO, dus nu ga ik mooi met de auto naar school. Ik ga vaak met de BMW na school toe, maar mijn vader heeft een autobedrijf en soms leent hij de BMW uit aan klanten, dan heb ik dus pech, of de fiets pakken of een andere uitleenauto (Renault Clio onder andere). Vanaf mijn 16e heb ik in een Ligier Ambra 162 GLS gereden 2 jaar lang, totdat ik hem een maand voor mijn verjaardag, met ongeveer 15 km/h, tegen een paaltje aan reed.

Ik ben dus een BMW liefhebber, want ik vind het design er altijd strak uitzien en nu ik er in mag rijden kan ik ook maar 1 ding zeggen: een BMW rijdt SUPER!
Laatst gewijzigd door kahraman11 op 13 mar 2015, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Bart70
Contacteer:

Re: Mathay stelt zich voor

Bericht door Bart70 » 10 mar 2015, 17:36

Welkom hier Mathay !

Zonde van die Ligier, maar je bent er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen als ik het goed begrijp ?

En af en toe de BMW van je vader meenemen is natuurlijk super, op die manier slaat het virus snel toe ;)

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, dan stuur je maar een berichtje aan een van de moderators, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

De zoekfunctie hier op het forum adviseer ik als je meer info zoekt over een bepaald onderwerp of probleem, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je veel geluk in je vaders BMW en hopelijk komt er snel een tijd dat je er zelf een bezit :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Mathay stelt zich voor

Bericht door mieske90 » 11 mar 2015, 19:12

Welkom Mathay

haha dat zijn de voordelen dat je vader een BMW rijd, je kunt er af en toe zelf ook in rijden :driving:

foto's van de bmw zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je vader een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”