E36 M3 3.2 | 750IL | 325I Alpine Weibs || ringtool build!
-
Re: E36 M3 3.2 | 318IS | 750IL | 325I | M3/325Vert update.
Oeh, heb eventueel wel interesse in de complete antenne met versterker, mits OEM van de 328...
- GreyCooperS
- Contacteer:
ik las op fb dat de caab in zn geheel verkocht zou zijn aan een oude eigenaar
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Hij is inderdaad weer verkocht zoals GreycooperS aangaf.barttigges schreef:Oeh, heb eventueel wel interesse in de complete antenne met versterker, mits OEM van de 328...
Ja klopt Tim, Het is echt champange achtig,. licht beige. persoonlijk vind ik het zo kitch dat het mooi is.Tim N schreef:Ziet het er dan irl meer zo uit? Dan begrijp ik de kleurencombi weer beter idd. (al blijft de vloerbedekking wat raar en zou het in mijn ogen beige zoals op fotos hieronder moeten zijn geweest)
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
Weer tijd voor een update.
Zoals jullie hebben kunnen lezen had ik een mooie donor cabrio gekocht. (was best een aparte auto).
Vorige week begonnen met demonteren, had al flink wat kopers voor delen. tot ik woensdag avond een mailtje kreeg. met de vraag of het kenteken 79-fr-sl was... en ja dit klopte natuurlijk. Ik stond echt op het punt die volgende dag het blok eruit te tillen en op te laten halen... Afijn, de beste man gaf aan dat hij de auto in 2000 naar nederland had geimporteerd en 2de eigenaar was van de auto geweest. en heel lang aan het zoeken was geweest om hem terug te vinden, Hij heeft dus veel geluk gehad, was hij 1 dag later geweest... dan was het blok al weg geweest.
Ik express donderdag dus niks aan de auto gedaan, waarop De man met zijn zoon is wezen kijken in de avond.
en hem uiteraard wilde hebben... dat wist hij natuurlijk al vrij meteen toen het kenteken klopte... (bmw liefde op zijn best). Beste man had ook foto's meegenomen... nog normale afdruk... haha kijk hieronder. Geeft mij persoonlijk zo'n fijn gevoel om te weten dat de auto weer nieuw leven krijgt, hij verdient het ergens ook. Voor mij was er persoonlijk geen doen meer aan... teveel projecten en auto's staan.... ben nu het interieur wel kwijt, maar goed we gaan maar weer op zoek naar iets anders.
uiteraard heb ik hem bimmerportal en bimmerfest aanlopen smeren zodat we straks met z'n allen het project kunnen volgen!
De grootste update van dit jaar is toch wel dat ik nu vol eigenaar ben van de 750IL
Dat houd voor mij persoonlijk in, aangezien deze cabrio weer weg gaat aankomende week.... ik dus even flink aan de 7er ga beginnen en deze apk klaar maken en weer op de weg zetten, waar hij hoort .
Zoals jullie hebben kunnen lezen had ik een mooie donor cabrio gekocht. (was best een aparte auto).
Vorige week begonnen met demonteren, had al flink wat kopers voor delen. tot ik woensdag avond een mailtje kreeg. met de vraag of het kenteken 79-fr-sl was... en ja dit klopte natuurlijk. Ik stond echt op het punt die volgende dag het blok eruit te tillen en op te laten halen... Afijn, de beste man gaf aan dat hij de auto in 2000 naar nederland had geimporteerd en 2de eigenaar was van de auto geweest. en heel lang aan het zoeken was geweest om hem terug te vinden, Hij heeft dus veel geluk gehad, was hij 1 dag later geweest... dan was het blok al weg geweest.
Ik express donderdag dus niks aan de auto gedaan, waarop De man met zijn zoon is wezen kijken in de avond.
en hem uiteraard wilde hebben... dat wist hij natuurlijk al vrij meteen toen het kenteken klopte... (bmw liefde op zijn best). Beste man had ook foto's meegenomen... nog normale afdruk... haha kijk hieronder. Geeft mij persoonlijk zo'n fijn gevoel om te weten dat de auto weer nieuw leven krijgt, hij verdient het ergens ook. Voor mij was er persoonlijk geen doen meer aan... teveel projecten en auto's staan.... ben nu het interieur wel kwijt, maar goed we gaan maar weer op zoek naar iets anders.
uiteraard heb ik hem bimmerportal en bimmerfest aanlopen smeren zodat we straks met z'n allen het project kunnen volgen!
De grootste update van dit jaar is toch wel dat ik nu vol eigenaar ben van de 750IL
Dat houd voor mij persoonlijk in, aangezien deze cabrio weer weg gaat aankomende week.... ik dus even flink aan de 7er ga beginnen en deze apk klaar maken en weer op de weg zetten, waar hij hoort .
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
Ik zal dit volgen
Prachtige wagens altijd die 7-series !
Goed bezig in ieder geval, keep up the good work
Prachtige wagens altijd die 7-series !
Goed bezig in ieder geval, keep up the good work
Mooi verhaal. top die fotos van 2e eigenaar. Op die fotos komt toch de kleur beter naar voren. (en ook toen toch met de donkere bekleding. zat ik toch fout)
E38 Facelift Feit dat het de limo uitvoering is maakt hem nog twee keer zo dik
Tijd voor wederom een update... of nahja update, nieuwe aanwinst. kon op het forum niet achterblijven.
Velgen voor de M3 worden volgende week afgemaakt, krijg ze daarna opgestuurd.... heel spannend haha,
Deze week een nieuwe aanwinst opgehaald. met wederom weer een leuk verhaal.
525i E34 AUT ,US Spec, Nieuw gekocht in februari 95, na 1 jaar in amerika rond gereden te hebben naar nederland verhuist en auto meegenomen. 1 vorige eigenaar, nog geen 90k miles, +/- 140k km's, Volledig bmw onderhouden, zowel in amerika als in nederland. Vorig jaar nog een grote beurt, nieuwe accu, en een kenteken lichtje gekregen bij apk in december, Historie volledig compleet, je kunt het zo gek niet bedenken, Zelfs een teststaal van de originele kleur, Lapje leer van de leerkeuze... Originele aankoopbon, douane papieren van nederland, alle apk keuringen... echt letterlijk alles zit erbij. auto rijdt echt nog als een droom, heeft altijd rond amsterdam rond gereden, dus krassen, parkeerdeukjes, dat moet allemaal nog aangepakt worden, maar wat een heerlijke auto.
Echt goede foto's heb ik nog niet helaas.
Gisteren ook maar direct even van het zonnetje gebruik maken en flink aan de schoonmaak gegaan.
Voor
&na
Velgen voor de M3 worden volgende week afgemaakt, krijg ze daarna opgestuurd.... heel spannend haha,
Deze week een nieuwe aanwinst opgehaald. met wederom weer een leuk verhaal.
525i E34 AUT ,US Spec, Nieuw gekocht in februari 95, na 1 jaar in amerika rond gereden te hebben naar nederland verhuist en auto meegenomen. 1 vorige eigenaar, nog geen 90k miles, +/- 140k km's, Volledig bmw onderhouden, zowel in amerika als in nederland. Vorig jaar nog een grote beurt, nieuwe accu, en een kenteken lichtje gekregen bij apk in december, Historie volledig compleet, je kunt het zo gek niet bedenken, Zelfs een teststaal van de originele kleur, Lapje leer van de leerkeuze... Originele aankoopbon, douane papieren van nederland, alle apk keuringen... echt letterlijk alles zit erbij. auto rijdt echt nog als een droom, heeft altijd rond amsterdam rond gereden, dus krassen, parkeerdeukjes, dat moet allemaal nog aangepakt worden, maar wat een heerlijke auto.
Echt goede foto's heb ik nog niet helaas.
Gisteren ook maar direct even van het zonnetje gebruik maken en flink aan de schoonmaak gegaan.
Voor
&na
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
Ik wist het natuurlijk al
Maar man, wat is die binnenkant mooi, echt supergaaf dat wit zo in combinatie met dat hout
Maar man, wat is die binnenkant mooi, echt supergaaf dat wit zo in combinatie met dat hout
- Blackthunder
Zo, dat interieur is superstrak!
Mooie aanwinst, voor verkoop? Dan weet ik misschien iemand met interesse. stuur dan maar een PB
Voor de goede orde, optie 971 Exclusive pakket heeft niks te maken met een wel/geen special edition.
BMW leverde een 3-tal pakketten, waarbij je dan in 1x een aantal leuke goodies kreeg voor (stukken) minder dan ze los te moeten bestellen.
Je had de
Sport Edition
Exclusive Edition
En op de niet cabrio ook nog
Comfort Edition
Exclusive Edition inhoud:
Climate Control met AUC
WItte knippers
Velours voetmatten
Automatisch dimmende spiegel
Leder, Montana
Radio Reverse RDS
Stoelverwarming
Velgen "Styling II" 7x15"
Los daarvan een leuke vondst.
BMW leverde een 3-tal pakketten, waarbij je dan in 1x een aantal leuke goodies kreeg voor (stukken) minder dan ze los te moeten bestellen.
Je had de
Sport Edition
Exclusive Edition
En op de niet cabrio ook nog
Comfort Edition
Exclusive Edition inhoud:
Climate Control met AUC
WItte knippers
Velours voetmatten
Automatisch dimmende spiegel
Leder, Montana
Radio Reverse RDS
Stoelverwarming
Velgen "Styling II" 7x15"
Los daarvan een leuke vondst.
Mr. OEM
Zo, tijd voor een update.
De E34 van groot onderhoud voorzien,
Olie, olie filter, luchtfilter, interieur filter, benzine filter, bougies, waterpomp, thermostaat, 1 snaar, en een nieuwe accu!
hij gaat er over een week ofzo weer uit (begin mei). mocht iemand interesse hebben... hij staat dus binnekort te koop.
en dan nu.... met grote trotst stel ik jullie voor aan de nieuwe velgen voor de M3!
volgende week begin ik met testfitten, banden, camberarmen. etc... even de m3 weer klaarstomen voor eind mei (begin van het seizoen voor mij).
Ook de cabrio ondergaat momenteel een mini overhaul betreft interieur, ben bezig met retrofitten van electrische stoelen... dus tapijt eruit etc, je kent het wel haha
De E34 van groot onderhoud voorzien,
Olie, olie filter, luchtfilter, interieur filter, benzine filter, bougies, waterpomp, thermostaat, 1 snaar, en een nieuwe accu!
hij gaat er over een week ofzo weer uit (begin mei). mocht iemand interesse hebben... hij staat dus binnekort te koop.
en dan nu.... met grote trotst stel ik jullie voor aan de nieuwe velgen voor de M3!
volgende week begin ik met testfitten, banden, camberarmen. etc... even de m3 weer klaarstomen voor eind mei (begin van het seizoen voor mij).
Ook de cabrio ondergaat momenteel een mini overhaul betreft interieur, ben bezig met retrofitten van electrische stoelen... dus tapijt eruit etc, je kent het wel haha
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
Re: E36 M3 3.2 | 318IS | 750IL | 325I | HARTGE!!!
Dat zijn wel een paar dikke velgen Heb je nog trouwens wat foto's van de E38? Met name het interieur.
Re: E36 M3 3.2 | 318IS | 750IL | 325I | HARTGE!!!
Wow! Gaaf wagenpark en die Hartge velgen zijn om van te
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line