Ben en z'n 530d
Ben en z'n 530d
Moi allemaal,
Na al een tijdje jullie posten gelezen te hebben, wordt het het tijd om mij even voor te stellen.
Ik ben Ben uit Nieuw Dordrecht(Drenthe) en rij sinds de zomer een E60 530d uit 2005.
Ik ben gek op die auto. Comfortstoelen,Adaptieve xenon en navi prof.
Hiervoor in 9 jaar een E39 525tds van 260k naar 586k gereden en dat zonder noemenswaardige problemen.
Ik volg het forum altijd met een grote glimlach en geniet ervan hoe sommigen over hun auto praten en het fanatisme waarmee men met de auto bezig is. Geweldig!
Intussen heb ik al een uitlaatspruitstuk uit gietijzer, de swirlflapps verwijderd, thermostaten vervangen en wat vervangingen van ondersteldelen op de planning staan.
Regulier onderhoud laat ik even buiten beschouwing.
Kan redelijk overweg met Inpa, Ncs en Rheingold, dus red mij aardig.
als er vragen zijn, dan hoor het wel.
Ben.
Na al een tijdje jullie posten gelezen te hebben, wordt het het tijd om mij even voor te stellen.
Ik ben Ben uit Nieuw Dordrecht(Drenthe) en rij sinds de zomer een E60 530d uit 2005.
Ik ben gek op die auto. Comfortstoelen,Adaptieve xenon en navi prof.
Hiervoor in 9 jaar een E39 525tds van 260k naar 586k gereden en dat zonder noemenswaardige problemen.
Ik volg het forum altijd met een grote glimlach en geniet ervan hoe sommigen over hun auto praten en het fanatisme waarmee men met de auto bezig is. Geweldig!
Intussen heb ik al een uitlaatspruitstuk uit gietijzer, de swirlflapps verwijderd, thermostaten vervangen en wat vervangingen van ondersteldelen op de planning staan.
Regulier onderhoud laat ik even buiten beschouwing.
Kan redelijk overweg met Inpa, Ncs en Rheingold, dus red mij aardig.
als er vragen zijn, dan hoor het wel.
Ben.
Laatst gewijzigd door benjam op 02 apr 2015, 14:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Ben en z'n 530d
Heb iets fout gedaan met de foto"s
Welkom mede-rookie Ben benieuwd naar de fotos!
BMW 1 serie 116i Sportline+ F20 / Carbon Alcantara M Performance interior trim
Welkom mede 530D rijder!
Je hebt al wat belangrijke punten aangepakt! Staat het roetfilter ook nog op het lijstje?
Je hebt al wat belangrijke punten aangepakt! Staat het roetfilter ook nog op het lijstje?
Roetfilter indien nodig.
Regenereert ongeveer iedere 1000km (na vervanging thermostaten).
Heb het pas geleden een keer gevolgd met Bmwhat. De sootmass part.filter liep netjes terug van 20 naar 0 in korte tijd. Auto stonk behoorlijk.
Dus volgens mij werkt alles nog na behoren.
Regenereert ongeveer iedere 1000km (na vervanging thermostaten).
Heb het pas geleden een keer gevolgd met Bmwhat. De sootmass part.filter liep netjes terug van 20 naar 0 in korte tijd. Auto stonk behoorlijk.
Dus volgens mij werkt alles nog na behoren.
Mooie E60 hoor!
Als je bij photobucket de IMG kopieert hoef je alleen maar de link te plakken en dan staat de foto er ook
Als je bij photobucket de IMG kopieert hoef je alleen maar de link te plakken en dan staat de foto er ook
Oke! Zal straks even proberen. Zit nu op tablet te prutsen grrrrrrrr
Welkom hier Ben !
Mooie wagen !
Ik heb de foto's er even in gezet voor je
Lees dit topic ook even door
Mocht je vragen hebben over het forum, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder meteen hierbij maar een uitnodiging voor het BMW 5 Serie Event, lees het topic hierover maar even door, zie link in mijn onderschrift
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
Mooie wagen !
Ik heb de foto's er even in gezet voor je
Lees dit topic ook even door
Mocht je vragen hebben over het forum, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder meteen hierbij maar een uitnodiging voor het BMW 5 Serie Event, lees het topic hierover maar even door, zie link in mijn onderschrift
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
Dank voor je hulp.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Alsnog welkom Ben,
goed om te horen dat je met een lach ons forum leest, altijd leuk om te horen
je BMW ziet er zeer netjes uit, heb je nog plannen?
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
goed om te horen dat je met een lach ons forum leest, altijd leuk om te horen
je BMW ziet er zeer netjes uit, heb je nog plannen?
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event