goeie avond,
ik zal me even voorstellen mijn naam is arjan bosch
ben zins enkele weken trotse eigenaar van e61 535D m sport touring bouwjaar 2007
ik kom eigenlijks toevallig op deze site omdat ik aan het zoeken ben hoe ik voor mijn,
535D een zwaarder geluid kan krijgen en wat ik zou kunnen laten doen ik hoor zoveel verschillende verhalen
dat het met een diesel niet echt een zwaarder en mooier geluid te krijgen is door middel van
dubbele eindstukken (andere demper) heeft hier iemand nog advies
Arjan E61 535D m sport 2007
Re: Arjan E61 535D m sport 2007
Welkom hier!
BMW 1 serie 116i Sportline+ F20 / Carbon Alcantara M Performance interior trim
Welkom Arjan!
Dat klinkt als een dikke machine
Foto's zien we hier graag
Dat klinkt als een dikke machine
Foto's zien we hier graag
Welkom hier Arjan !
Leuk, weer een E61 rijder er bij Erg dik ook natuurlijk een 535 !
Wat betreft je vraag kan ik je helaas niet helpen, ik heb geen diesel
Zoals al aangegeven, fotootjes zijn we gek op hier !
Heb je verder nog plannen met de wagen of alleen een zwaarder geluid ?
Tevens ben je welkom op het 5 Serie Event, kijk maar even in de link van mijn onderschrift voor meer info en eventueel aanmelden.
Mocht je verder nog vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
[p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier[/i]
Leuk, weer een E61 rijder er bij Erg dik ook natuurlijk een 535 !
Wat betreft je vraag kan ik je helaas niet helpen, ik heb geen diesel
Zoals al aangegeven, fotootjes zijn we gek op hier !
Heb je verder nog plannen met de wagen of alleen een zwaarder geluid ?
Tevens ben je welkom op het 5 Serie Event, kijk maar even in de link van mijn onderschrift voor meer info en eventueel aanmelden.
Mocht je verder nog vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
[p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier[/i]
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Arjan
over je vraag zou ik het ook niet weten alleen, maar hou me wel op de hoogte misschien ook iets voor mijn dieseltje
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
over je vraag zou ik het ook niet weten alleen, maar hou me wel op de hoogte misschien ook iets voor mijn dieseltje
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event