Vincent 525i E60 2005
Vincent 525i E60 2005
Hallo ik ben Vincent ben 33 jaar en heb een E60.
Heb al aantal BMW's gehad 4x E36 een E34 een E38 en een E46 nu dan een E60.
Sinds bijna een jaar heb ik nou een E60 bevalt goed.
Heb al aantal BMW's gehad 4x E36 een E34 een E38 en een E46 nu dan een E60.
Sinds bijna een jaar heb ik nou een E60 bevalt goed.
Re: Vincent 525i E60 2005
Welkom Vincent !
Mooie geschiedenis !
Heb je ook meer info voor ons en wat fotootjes ? Model, km-stand, kleur etc....
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zsm proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Toevallig ook nog interesse om aanwezig te zijn op het eerste BMW 5 Serie Event aanstaande zondag ? Klik maar even op de link in mijn onderschrift voor meer info
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
Mooie geschiedenis !
Heb je ook meer info voor ons en wat fotootjes ? Model, km-stand, kleur etc....
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zsm proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Toevallig ook nog interesse om aanwezig te zijn op het eerste BMW 5 Serie Event aanstaande zondag ? Klik maar even op de link in mijn onderschrift voor meer info
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Vincent,
dat is een indrukwekkende BMW-historie
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
dat is een indrukwekkende BMW-historie
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
Bedankt voor jullie reactie
Ik ga me best doen voor een paar foto's alleen ben ik niet zo'n held met computers.
19 april gaat helaas niet lukken voor mij volgende keer beter.
Ik ga me best doen voor een paar foto's alleen ben ik niet zo'n held met computers.
19 april gaat helaas niet lukken voor mij volgende keer beter.
Het is me toch gelukt volgens mij