Qbussie E61 525d 2007 pre-LCI

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
qbussie

Qbussie E61 525d 2007 pre-LCI

Bericht door qbussie » 27 apr 2015, 23:03

Hi,

Hierbij wil ik me even voorstellen, mijn naam is Marco en ik heb me al wat langer geleden geregistreerd om wat informatie te krijgen over mijn toenmalige 1-serie lease auto.

Ik heb inmiddels privé een mooie uit Duitsland geïmporteerde 525d touring automaat gekocht. Ik mocht 'm afgelopen zaterdag eindelijk ophalen.

Hij is redelijk vol met opties:
Titansilber metallic
M-sportpakket en onderstel
M dubbelspaaks 135 wielen
Elektrisch bedienbare achterklep
Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
Comfort access
Panoramadak
Leder Nasca zwarte bekleding
Comfort stoelen met geheugen, verwarming en koeling
Alu Cube Pure interieurlijsten
Adaptieve koplampen en grootlichtassistent
Active cruise control
Lichtpakket
Navigatie professional
Head-up display
CD wisselaar
Privacy glas en zonneschermen achter
Zwarte hemelbekleding
Telefoon voorbereiding business met Bluetooth

Best een lange lijst, ik zou ook best nog wel iets vergeten kunnen zijn. Bij het verzekeren kwam ik er achter dat hij meer dan 100k gekost heeft. :gek:
Toch zijn er nog een paar dingen die anders moeten want de taal in de auto moet nog naar Nederlands, de kaarten moeten een update (mijn straat staat er nog niet op en ik woon er sinds 2008) en ik wil de sierlijsten in geborsteld/mat aluminium wijzigen omdat ik de huidige te druk vind.

Afbeelding
Afbeelding

Marco
Laatst gewijzigd door qbussie op 28 apr 2015, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Kevin

Re: Qbussie E61 525d 2007 pre-LCI

Bericht door Kevin » 28 apr 2015, 07:03

Hallo Marco,

Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe wagen, er zijn wel wat techneuten op het forum die je verder kunnen helpen met de aanpassingen die je nog wilt doen aan de software van de auto. Ik ben benieuwd naar je foto's!! En, kom je ook naar BimmerFest met je nieuwe wagen?
.
Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 28 apr 2015, 07:51

Welkom hier Marco !

Ook ik ben erg benieuwd naar de fotootjes !

Je hebt in ieder geval een best wel bomvolle E61 qua opties zeg :duim: Dat is een van de voordelen als je hem in Duitsland haalt meestal ;)

Wat betreft je navi-updaten, zoals Kevin al schrijft, er zijn een aantal programmeurs hier op het forum die dit eventueel voor je kunnen regelen, zie dit topic voor iemand bij jou in de buurt eventueel.

Mocht je interesse hebben in BimmerFest, volg dan even de link in mijn onderschrift, we gaan met een clubje 5 serie rijders hierheen voor een eigen paddock plaatsje :duim:

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, stuur dan even een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Maak ook gerust een showroom aan van je wagen, leuk voor jezelf en voor anderen :)

qbussie

Bericht door qbussie » 28 apr 2015, 21:11

Inmiddels een aantal foto's in de oorspronkelijke post toegevoegd.

Thx voor de links naar de betreffende informatie. :duim:
Ik weet nog niet of ik naar het Bimmerfest ga.

Marco

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”