Mitch E46 323ci

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
MitchelldE

Mitch E46 323ci

Bericht door MitchelldE » 19 mei 2015, 22:02

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mitch, 19 jaar en kom uit Groot-Ammers (ZH).

Ik kijk al een poosje mee op het forum en heb besloten dat het toch maar eens tijd werd om me voor te stellen.

Ik ben nu iets meer dan een jaar in het bezit van deze BMW 323ci uit 1999. En wat is er nou leuker dan als eerste auto al gelijk voor een BMW te kiezen.

Onlangs heb ik er na lang twijfelen deze 18 inch velgen onder gelegd en ben er zeer tevreden mee.

Afbeelding

Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: Mitch E46 323ci

Bericht door Bart70 » 19 mei 2015, 22:06

Welkom hier Mitch !

Nette wagen zo te zien en de velgen staan hem goed :duim:

Zeker niet verkeerd op jouw leeftijd.

Groot Ammers is niet zo verschrikkelijk ver bij mij vandaan, wie weet kom ik je nog eens tegen.

Mocht je vragen hebben over het forum, stuur dan even een pm naar 1 van de moderators, we zullen je zsm proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, vaak voorkomt deze het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en problemloze kilometers toe :duim:

chrisb

Bericht door chrisb » 20 mei 2015, 08:44

Welkom. Nette e46 heb je. Die e65 7 serie velgen kom je niet vaak tegen onder een e46. Staan m goed. Heb je geen last van aanlopen oid?

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 20 mei 2015, 19:13

Welkom Mitch,

de velgen staan er inderdaad heel netjes onder :duimen:
nog meer plannen met je bimmer of laat je hem lekker origineel?

meer foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je e46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

MitchelldE

Bericht door MitchelldE » 20 mei 2015, 20:37

Bedankt voor het warme welkom en de leuke reacties,

Ik heb nog geen last van aanlopen van de velgen, heb ze er ook pas 2 weken onder zitten. Ik heb er Vredestein Ultrac Cento 215/40/R18 onder liggen, zo lukt het zonder aanlopen tot nu toe. Voorheen had ik er style 136 onder zitten maar die waren toch wat te klein naar mijn zin.

Verder heb ik 1001 dingen die ik nog wil aanpassen, zoals interieurlijsten met wat barsten door de zon en een ander stuur. Ook zou ik de voorkant nog een paar cm omlaag willen hebben.

Maar vorig jaar heb ik helaas een stevig ongeluk gehad met de auto dus de centjes zijn even op. :|

Afbeelding

Gelukkig ben ik zelf nog redelijk handig dus toch maar besloten te repareren. Want als ik zie wat ik nu koop voor het bedrag waar ik deze voor aangeschaft heb kan ik bijna geen vergelijkbare terugkopen met deze uitrusting.

En ik ga zeker proberen om dit jaar naar bimmerfest te gaan, hoop dat hij mooi genoeg is om er tussen te staan. :P

chrisb

Bericht door chrisb » 20 mei 2015, 21:45

Met 215 moet t wel lukken. En dat ongeluk verklaard de 330 bumper :). Wel balen. Hopen dat alles netjes gefixed is :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”