Sven E46 328ci

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
SvenP

Sven E46 328ci

Bericht door SvenP » 29 mei 2015, 18:02

Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mij even voor, mijn naam is Sven en ik ben 20 jaar en kom uit Drenthe.
Na 2 volvo`s te hebben gehad (940 en 850) vond ik het tijd voor wat iets sportiefs. Ik heb altijd al een zwak gehad voor BMW`s dus nadat de 850 verkocht was kon de zoektocht beginnen.
Na lang zoeken heb ik toch een gevonden die aan al mijn eisen voldoet. Het betreft een Topasblauwe 328 coupe met Montana grau interieur met 250k op de klok. Aan de buitenkant valt deze kilometerstand er helemaal niet aan af te zien behalve dat er wel wat steenslag aanwezig is en de velgen ook wel beschadigd zijn maar dit zijn allemaal dingen die ik ga aanpakken, de kilometerstand is vooral te zien aan het interieur waarbij de voorstoelen zijn beste tijd hebben gehad, en er zit een scheur in de bestuurdersstoel maar dit maakt het deste leuker om er zelf mee bezig te zijn. (foto`s volgen)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: Sven E46 328ci

Bericht door Bart70 » 29 mei 2015, 18:27

Welkom hier Sven !

Mooie wagen met een prachtige kleur :duim:

De dingetjes die je noemt zijn vrij eenvoudig aan te pakken en dan kun je nog heel lang plezier hebben van deze wagen.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 29 mei 2015, 19:55

Welkom Sven,

ziet er heel netjes uit Sven :duimen:
heb je nog plannen buiten het herstellen van de aandachtspuntjes of laat je hem origineel?

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

strikepro

Bericht door strikepro » 30 mei 2015, 14:25

Mooie e46!
Ik heb dezelfde kleur en bij de foto van de voorkant is het net of het mijn eigen auto is.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”