diesel loopt terug uit leiding
Re: diesel loopt terug uit leiding
heb de houder van het brandstof filter vervangen en dit probleem lijkt opgelost, alleen nu is mijn automatenbak in de noodloop, hoe los ik dit probleem nu weer op?
-
Ja dan zal je hem aan de computer moeten hangen. Dat kan je zelf niet
heb de dieselfilterhouder vervangen en nu daar geen probleem meer mee
-
Oké. Dan viel dat mee. Gelukkig.
update:Het bleek de dieselfilterhouder te zijn, iedereen bedankt voor de reacties.
Na een week zonder problemen, weer hetzelfde probleem en ik hoor de pomp in de tank ook nauwelijks of niet pompen, diesel loopt weer uit de doorzichtige leiding bij de motor. Misschien nu toch de pomp in de tank?
- Wijker 535i V8
Vond het al een gek idee pomp stuk, pomp werkt of werkt niet als je kan starten werkt hij...lucht erbij klinkt mij idd logischerwijs op aanzuigen van valse lucht in dit geval dus via het filter behuizing. Als je nu je pomp niet of nauwelijks meer hoort zal hij voor zeker aan het overlijden zijn...het één volgt vaak op het ander helaas. Succes ;-)weswil61 schreef:heb de dieselfilterhouder vervangen en nu daar geen probleem meer mee
weet je toevallig ook of er een terugslagklepje in de pomp in de dieseltank zit?
- Wijker 535i V8
Dat zou zomaar kunnen...heb daar in een ander brandstof topic wel over gelezen ja.