Pieter Jan F07 en E39 Touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
pj311

Pieter Jan F07 en E39 Touring

Bericht door pj311 » 03 jun 2015, 12:57

Hello Bimmerportal,

ik lees hier al een tijdje mee, maar heb me nog niet voorgesteld. Bij deze: mijn naam is Pieter Jan, kom uit België en ben bmw- (en auto in het algemeen) liefhebber in hart en nieren. Af en toe rij ik op de gebruikelijke circuits en iets vaker doe ik mee aan driftdagen.
Momenteel rij ik met een f07 als daily en in mijn vrije tijd en op circuit/drift rij ik met een e39 touring. Vóór deze twee, heb ik al een hele resem bmw's gehad en met allemaal veel plezier beleefd. Ik koop/verkoop ook regelmatig velgen/banden om het driften wat betaalbaar te houden.
Voor de e39 ga ik een project topic aanmaken, daar zitten al wat interessante upgrades op en die wisselt ook graag eens van wielen :)

grtz

pj

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: Pieter Jan F07 en E39 Touring

Bericht door Bart70 » 03 jun 2015, 14:20

Welkom hier Pieter Jan !

Leuke hobby's :duim: Jammer dat geen E61 is die regelmatig van wielen wisselt, had ik misschien wel mee gedaan met je :rolf:

Wagens zien er goed uit, ben benieuwd naar je project topic :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers :duim:

p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd om het overzicht te behouden hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Pieter Jan F07 en E39 Touring

Bericht door mieske90 » 03 jun 2015, 19:11

Welkom Pieter Jan,

ziet er inderdaad uit als leuk speelgoed op het circuit :kwijl:
en die daily van jou is ook dik :duimen:

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F07 en/of E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”