Voorstellen Bmw e36 3281 Executive

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
E.rik

Voorstellen Bmw e36 3281 Executive

Bericht door E.rik » 03 jul 2015, 18:01

Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mijzelf ( Erik,26jaar) en mijn Bmw even voor. Sinds gisteren ben ik eigenaar van een 328i uit 1996.

Het is al een leuke auto maar nog niet helemaal perfect, vind ze redelijk origineel het mooist, zo zal deze er ook uit komen te zien. d.w.z. dat ik de velgen kwijt wil ( iemand interesse?) en iets van 16 inch terug wil.

Heb een setje oranje achter, knipper en zijverlichting erbij gekocht. Deze pas ik om te kijken of ik dat beter vind dan dit. Verder nog wat technische vragen , maar die zal ik wel stellen in de juiste omgeving.

leuk forum, en die 6 pitter, poh, dat loopt wel wat mooier dan een 4 cyl. Mitsubishi :duim:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Voorstellen Bmw e36 3281 Executive

Bericht door mieske90 » 03 jul 2015, 19:12

Welkom Erik,

je wagen ziet er netjes uit, velgen vind ik er ook niet helemaal onder staan.
maar je ziet wel iedereen zijn smaak :whistle:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: Voorstellen Bmw e36 3281 Executive

Bericht door Bart70 » 03 jul 2015, 21:41

Welkom hier Erik !

De wagen weer origineel maken is altijd goed :duim:

Je vragen zien we wel voorbij komen ;)

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd eerst even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”