Hallo Allemaal,
Ben Dominique, woon in Groningen (ben een man overigens ) en rij in een 525i uit 2004. Heerlijke auto, geimporteerd uit Duitsland vorig jaar.
Hiervoor in dienst geweest en altijd lease-auto's gereden, nu zelfstandig en mag ik zelf kiezen en dus gekozen voor een bimmer
Tot nu toe alleen andere velgen opgezet en andere lampen ingebouwd, maar wil nu ook een ander interieur in gaan bouwen en nog wat andere dingen doen. Zal z.s.m. foto's posten!
Dominique - E61 525i
Re: Dominique - E61 525i
Welkom Dominique !
Ben heel erg benieuwd naar de fotootjes en wat voor interieur je er in gaat bouwen !
Zelf heb ik ook een E61 525i en bevalt me prima, toevallig ook nog eentje uit 2004, toevalig, wat voor km stand heb jij er op staan ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk en handig voor jezelf en voor anderen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Ben heel erg benieuwd naar de fotootjes en wat voor interieur je er in gaat bouwen !
Zelf heb ik ook een E61 525i en bevalt me prima, toevallig ook nog eentje uit 2004, toevalig, wat voor km stand heb jij er op staan ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk en handig voor jezelf en voor anderen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Dominique,
goed om te vermelden dat je een man bent
altijd mooi om als zelfstandige een auto te gaan uitkiezen, je hebt een goede keus gemaakt
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
goed om te vermelden dat je een man bent
altijd mooi om als zelfstandige een auto te gaan uitkiezen, je hebt een goede keus gemaakt
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Hoi! Voel me al aardig welkom hier zo! Dank!