Adriaan - Eerste BMW - F20 LCI
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Adriaan - Eerste BMW - F20 LCI
Welkom Adriaan,
hele slimme overstap
je toekomstige BMW ziet er netjes uit, waarom kan je hem pas in september ophalen?
ik wil je graag uitnodigen voor de 1-serie meeting op 13 september in Veldhoven:
viewtopic.php?f=265&t=45462
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
hele slimme overstap
je toekomstige BMW ziet er netjes uit, waarom kan je hem pas in september ophalen?
ik wil je graag uitnodigen voor de 1-serie meeting op 13 september in Veldhoven:
viewtopic.php?f=265&t=45462
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
- Rogier.van.Geel
Heel erg mooi!!
Deze kun je laten helpen tegenwoordig naar 230pk met ongeveer 300nm koppel!!
Vriend van me heeft het 2 mnd geleden laten doen,ik kon het eerst niet geloven van 102pk naar 230pk!
Veel plezier met je aanwinst!
Deze kun je laten helpen tegenwoordig naar 230pk met ongeveer 300nm koppel!!
Vriend van me heeft het 2 mnd geleden laten doen,ik kon het eerst niet geloven van 102pk naar 230pk!
Veel plezier met je aanwinst!
Bedankt voor jullie reacties.
Ik moet wachten tot mijn huidige contract afloopt en kan er daarom 13 september helaas nog niet bij zijn. Ik zal de volgende meetings in de gaten houden.
Ik moet wachten tot mijn huidige contract afloopt en kan er daarom 13 september helaas nog niet bij zijn. Ik zal de volgende meetings in de gaten houden.
Valt nog mee, ik mag tot december wachten op mijn 118dA
118dA M Sport HE - Mineralgrau - Dakota Korallrot - 18" Styling 385
Besteld: 218dA GT Luxury HE - Imperialblau Brillianteffekt - Dakota Sattelbraun - 17" Styling 481
"I'll try being nicer if you'll try being smarter..."
Besteld: 218dA GT Luxury HE - Imperialblau Brillianteffekt - Dakota Sattelbraun - 17" Styling 481
"I'll try being nicer if you'll try being smarter..."
Welkom ! Mooie 1-er
Geduld is een schone zaak, maar wel een vervelende
Geduld is een schone zaak, maar wel een vervelende