Mario TT schreef:Superfunk schreef:bofkont schreef:Verbruik van een 323i is precies hetzelfde als een 328i.
En een 320d is echt niet langzaam te noemen en met chip echt snel, net zo snel dan als een 330d 184pk.
Maar jij wilt graag een coupe begrijp ik, ook een G3 inbouw is mogelijk bij een zes in lijn van BMW.
Dan rij je goedkoop en met een dikke zescilinder.
Dus zou zeggen 328ci g3
http://www.autoweek.nl/myreviewautodata.php?id=19687
Hier een 328i op g3.
Inderdaad, was eerst ook van plan om bij deze gas in de bouwen, en had nog andere plannen.
Maar vond het zonde, aangezien ik de auto's niet lang houd.
Een coupe met gas lijkt me echt ideaal, iets wat ik sowieso even in gedachten houd.
Maar op marktplaats is voor rond de 16 a 17.000 euro wel een coupe te vinden(uitgevoerd als diesel).
Km-stand even daar gelaten, zit ik wel in dubio, maar eerst mijne te koop zetten en zodra hij verkocht is, kan ik op mijn gemak gaan shoppen.
Ik snap echt niet wat je nou wilt... persoonlijk krijg ik het gevoel, en dat zeg ik niet om je af te zeiken maar puur omdat dat mijn gedachte is, dat er was met je auto aan de hand is. En dat zeg ik niet om je aan te vallen maar meer om wat je schrijft en doet.. ik snap dat je een coupe wilt en dat begrijp ik ook wel maar je brengt het nou niet echt op een goede manier.
Haha nee er is niks met de auto die is gewoon goed, hetgeen wat ik gewoon wil is een coupe.
Met een snelle motor erin. Ik moet alleen rekening houden met wat ik maximaal kan gaan uitgeven, als ik deze huidige auto voor laten we zeggen 9.000 euro kan verkopen, heb ik ongeveer max. 13.000 euro om uit te geven voor een coupe.
D.w.z. dat een coupe uitgevoerd als diesel sowieso buiten me budget zou vallen, echter een 323 zou mogelijk moeten zijn.
Iedereen komt nu wel met opmerking, waarom ik de ene of de andere keuze niet maak. Maar als ik zuinig wil rijden, was ik wel gebleven bij mijn golfjes 4 TDI.
Ik ben nu nog jong en wil gewoon dingen kunnen doen, die ik over een paar jaar als ik kinderen of wat dan ook krijg, niet meer kan doen. Dan zal ik bewustere keuze's gaan maken, ook met het verbruik van de auto, en naar aller waarschijnlijkheid gewoon een zuinige auto zal gaan worden.