Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Preview
Ziet er heel netjes uit.
Alleen die uitlaat en velgen kan ik nog steeds niet aan wennen maar goed gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders zou het ook saai zijn. Verder top hoor !!
Gewoon kunst hoe ze dat doen, wrappen.
Alleen die uitlaat en velgen kan ik nog steeds niet aan wennen maar goed gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders zou het ook saai zijn. Verder top hoor !!
Gewoon kunst hoe ze dat doen, wrappen.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Dat hebben ze erg netjes gedaan!! Het lijkt gewoon gespoten zo strak
Wat meer zwarte accenten zou ik mooier vinden maar zoals Martijn al zegt maargoed dat iedereen een andere smaak heeft
Wat meer zwarte accenten zou ik mooier vinden maar zoals Martijn al zegt maargoed dat iedereen een andere smaak heeft
Die velgen ben ik het mee eens hoor, tenminste, op de foto zo, horen gewoon andere velgen onder nu als ik het zo bekijk, maarja, helaas gaat niet alles tegelijk.
Ik heb besloten om even zo te rijden en ze ook niet te gaan spuiten, het geld dat ik daarmee bespaar kan ik dan mooi voor andere velgen gebruiken. Deze gaan hoogstwaarschijnlijk wel brons worden.
De raamlijsten gaan ook nog carbon gewrapt worden, maar dit redden ze waarschijnlijk niet meer dus moet een ander keertje.
Ik heb besloten om even zo te rijden en ze ook niet te gaan spuiten, het geld dat ik daarmee bespaar kan ik dan mooi voor andere velgen gebruiken. Deze gaan hoogstwaarschijnlijk wel brons worden.
De raamlijsten gaan ook nog carbon gewrapt worden, maar dit redden ze waarschijnlijk niet meer dus moet een ander keertje.
Zijn je dakrails nou ook gewrapt eigenlijk?
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Dat is een hele ander auto geworden zo.
Ik ben niet zo van de zwarte velgen maar ik denk dat het nu niet zou misstaan samen met zwarte raamlijsten.
Ziet er mooi uit!
Ik ben niet zo van de zwarte velgen maar ik denk dat het nu niet zou misstaan samen met zwarte raamlijsten.
Ziet er mooi uit!
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Dakrails zijn niet gewrapt, zwarte velgen (waar ik normaal nogal tegen ben) zouden idd ook goed staan, maar liefst brons
Tja, ik ben normaal ook niet zo van zwarte velgen maar dat hoort hier nu wel bij, je huidige maken het plaatje iets minder fraai, maar ja de portemonnee moet ook mee gaan
Verder wel fraai hoor met het contrast van het dak
Verder wel fraai hoor met het contrast van het dak
Wat een dikke auto ineens zo met die (parel?) witte kleur
De wielen ben ik het ook mee eens,in het orient blue was het een dikke maar nette auto en passen de nette wielen er goed bij.
Nu is het een dikke dikke auto en mogen de wielen ook wel wat 'schreeuwender',opvallen doet ie immers toch nu
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Prachtig gedaan zeg! Eindelijk een wrap die ik eens echt kan waarderen!
Mooie wagen, vind de E61 machtig in het wit, je ziet ze bijna niet.
Dak kan mij persoonlijk minder bekoren, misschien met de spoiler ook in het wit was mooier geweest.
Velgen zou ik denk ik zo laten.
Zijn de deuren en koffer binnenkant gedaan ?
Dak kan mij persoonlijk minder bekoren, misschien met de spoiler ook in het wit was mooier geweest.
Velgen zou ik denk ik zo laten.
Zijn de deuren en koffer binnenkant gedaan ?
525d E61 2007 pre-LCI
Ik vind de spoiler achterop nu juist weer wel mooi, maar ieder zijn smaak zo gelukkig, is erg persoonlijk. De zichtbare delen van de sponningen zijn wel gedaan, de gedeeltes die je ziet als je deuren open doet en dergelijke niet, maar ik vind dat nog niet eens zo verkeerd moet ik zeggen, ik denk dat het einde dan een beetje zoek is, dan moeten ook de binnenkanten van de deuren etc. Ik kijk dit nog even aan, misschien in de toekomst nog eens de rest van de sponningen en dorpels etc.
Ligt er aan of ik me er aan ga storen, zoals gezegd, waar moet je stoppen, en voor het geld dat ik betaald heb mag ik geheel niet klagen, van buiten ziet het er super strak uit.
De reklame is achterwege gelaten, dit vonden ze zonde om aan te brengen nu hij er zo mooi bij staat, ze hebben liever mond tot mond reklame.
Ik klaag dus niet
Ligt er aan of ik me er aan ga storen, zoals gezegd, waar moet je stoppen, en voor het geld dat ik betaald heb mag ik geheel niet klagen, van buiten ziet het er super strak uit.
De reklame is achterwege gelaten, dit vonden ze zonde om aan te brengen nu hij er zo mooi bij staat, ze hebben liever mond tot mond reklame.
Ik klaag dus niet
-
mijn complimenten Bart. En de velgen.....tja laat je niet gek maken door ons maar doe wat jij wilt.
Als ik mijn mening moest geven (ik kan het bijna niet geloven dat ik dit ga zeggen) denk ik toch aan zwarte wielen.
Groeten Bas
Als ik mijn mening moest geven (ik kan het bijna niet geloven dat ik dit ga zeggen) denk ik toch aan zwarte wielen.
Groeten Bas
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
Hahahaha Bas, ik ben normaal ook behoorlijk anti zwarte dingen aan de wagen, maar hier gaat het wel mooi op staan denk ik, mijn voorkeur gaat nog steeds naar brons uit, maar gaat nog even duren denk ik.....
Echt heel mooi geworden hoor!
Waar heb je dit laten doen?
Wat is de verwachte levensduur van zo'n wrap?
Waar heb je dit laten doen?
Wat is de verwachte levensduur van zo'n wrap?