....
Re: BertusE46 #4
WAAAT, alweer één! Super tof zeg! 4 of 6 c? ;D
Alweer leuk Bertus, maar net als Bertus #3 destijds, geldt nu ook weer: een showroomtopic zonder foto's is geen Showroomtopic... Ik doe 'm op slot. Zodra je foto's hebt kan ie weer open....
Moderatoropmerking Mini
Ben benieuwd naar de foto's Bertus? 
(en ik verwacht ook eigenlijk dat je die nu plaatst, aangezien je aangeeft dat je ze beschikbaar hebt?)

(en ik verwacht ook eigenlijk dat je die nu plaatst, aangezien je aangeeft dat je ze beschikbaar hebt?)
Vette preview Bertus! Succes met het poetsen! ;D
Opvolger van de huidige Bertus?
Denk ... 323i/328i, of gewoon weer een 320i ?

Denk ... 323i/328i, of gewoon weer een 320i ?
dat is geen cosmos, ik denk oriental blauw.330dM schreef:Mmmm, PFL, Coupe, 6-cilinder, cosmos, leer montana sport zwart, M-pakket?

Vervanger voor de Sedan dan? :~
:~ :~ top bertus! misschien een ideetje mocht je je kenteken hebben om eens een grote fotoshoot te maken met een paar andere mensen(van het forum) die in Brabant wonen? |p
//.00.-// > /.-////.-///.-
Leuk, mag ik ook meedoen?Chris schreef::~ :~ top bertus! misschien een ideetje mocht je je kenteken hebben om eens een grote fotoshoot te maken met een paar andere mensen(van het forum) die in Brabant wonen? |p

Nu weer over Bertus z'n auto...

Wanneer heb je de rest van de pics? Can't wait...!
(h) Nice Bertus!!!! Wat voor een motor ligt er nu in :? Voor de draad ermee!!!!
Gefeliciteerd, ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen... (handel blijft handel hè
)
Gefeliciteerd, ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen... (handel blijft handel hè