Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Shine
Hahaha
Had het logo via dit forum gekocht, die paste echter niet lekker, bleek oud model te zijn, maar om hem er af te halen was er in de oude een gaatje geboord om het voorzichtig er af te kunnen halen, die kon dus niet meer terug, ga natuurlijk niet met een gaatje in het logo rijden
Meteen bij Gijsbertsen dus maar nieuwe gehaald, origineel nieuwe model.
Ik had er beter eentje meteen bij Bimmerparts kunnen bestellen maatja, ik dacht dat degene hier van het forum goed zou zijn, not dus
Had het logo via dit forum gekocht, die paste echter niet lekker, bleek oud model te zijn, maar om hem er af te halen was er in de oude een gaatje geboord om het voorzichtig er af te kunnen halen, die kon dus niet meer terug, ga natuurlijk niet met een gaatje in het logo rijden
Meteen bij Gijsbertsen dus maar nieuwe gehaald, origineel nieuwe model.
Ik had er beter eentje meteen bij Bimmerparts kunnen bestellen maatja, ik dacht dat degene hier van het forum goed zou zijn, not dus
Re: Oud en nieuw E61/ New rims
Helemaal vergeten, hier 2 fotootjes Joost :Quadrantz schreef:Maak het nou niet te verleidelijk voor mij , de kosten voor het nieuwe huis rijzen al de pan uit
(maargoed maak toch maar een fototje )
Wat is er anders aan dit model dan Bart?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Letters liggen er op en de pootjes van degene die ik gekocht had waren iets dunner waardoor deze veel te makkelijk er op, en dus ook er af, ging.
Ik vind die van jou dan toch wel een stukje mooier Bart
Deze velg vind ik ook erg mooi maar is volgens mij nergens meer te verkrijgen:
Deze velg vind ik ook erg mooi maar is volgens mij nergens meer te verkrijgen:
Dat zijn idd ook dikke velgen ! Wel erg mat zo te zien, zullen best wel ergens 2e hands te vinden zijn, maar dan moet je veel geluk hebben en er net tegenaan lopen.
Vind de Breyton's wel iets dikker, en idd ook mooier dan de Vossen die er stonden, zeker onder mijn wagen.
Vind de Breyton's wel iets dikker, en idd ook mooier dan de Vossen die er stonden, zeker onder mijn wagen.
Oh, die velgen hierboven onder de Yank zijn echt zo gaaf....maar ook een oh zo gaaf prijskaartje denk ik.
Die van jou vind ik ook mooi hoor Bart
Die van jou vind ik ook mooi hoor Bart
| '06 BMW 530i e61 compleet M | Eibach -30mm | Style m359 20' breedset 9&10.5j |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
Wat een wagen, complete metamorfose ondergaan! Leuk om te lezen!
Stil hier, alles prima met de wagen, behalve de bekende airbag storing
Onlangs eerst de foutmelding laten wissen, vervolgens een week geen melding meer, dat gaat goed dacht ik, en ja hoor , plinggggg, was hij weer. Uit laten lezen, weer de passagiersstoel.
Omdat hij eerst weg bleef verdenk ik een slechte verbinding, afgelopen zondag weer laten wissen, maar toen kwam hij meteen weer terug.
Eerst de verbindingen maar eens na lopen en anders toch een nieuw matje er in vrees ik, kan ook een weerstandje plaatsen maar ik heb het liever origineel zoals het hoort hiermee.
Ondertussen nog 2 mooie foto's gescoord :
Onlangs eerst de foutmelding laten wissen, vervolgens een week geen melding meer, dat gaat goed dacht ik, en ja hoor , plinggggg, was hij weer. Uit laten lezen, weer de passagiersstoel.
Omdat hij eerst weg bleef verdenk ik een slechte verbinding, afgelopen zondag weer laten wissen, maar toen kwam hij meteen weer terug.
Eerst de verbindingen maar eens na lopen en anders toch een nieuw matje er in vrees ik, kan ook een weerstandje plaatsen maar ik heb het liever origineel zoals het hoort hiermee.
Ondertussen nog 2 mooie foto's gescoord :
- RyanAtwood