Verkoopprijs BMW E46?
Verkoopprijs BMW E46?
Goedenavond,
Momenteel ben ik eigenaar van een BMW E46 bouwjaar 2003. Op dit moment heeft de auto 203.000 km gereden. Nu wil ik de auto verkopen i.v.m. een leaseauto. Nu ben ik benieuwd wat volgens jullie de prijs zou zijn waarvoor ik deze auto kan verkopen.
Ik zal morgen wat foto's toevoegen.
Momenteel ben ik eigenaar van een BMW E46 bouwjaar 2003. Op dit moment heeft de auto 203.000 km gereden. Nu wil ik de auto verkopen i.v.m. een leaseauto. Nu ben ik benieuwd wat volgens jullie de prijs zou zijn waarvoor ik deze auto kan verkopen.
Ik zal morgen wat foto's toevoegen.
Re: Verkoopprijs BMW E46?
Als je wat meer info over je auto hebt.. Zou dat handig zijn. Wat voor 3 serie is t? bijv 318i of 330d...
Kijk anders eens op marktplaats en zoek een vergelijkbare auto.
Kijk anders eens op marktplaats en zoek een vergelijkbare auto.
Zo te zien heeft ie een E46 318i Sedan .
Maar idd ik zou ook even op MP een selectie maken op Sedan, Benzine, KM stand, BJ en handgeschakeld(?) en kijken wat eruit komt...
Maar idd ik zou ook even op MP een selectie maken op Sedan, Benzine, KM stand, BJ en handgeschakeld(?) en kijken wat eruit komt...
Het gaat inderdaad om een E46 318i Sedan.
Aah ja haha zie t staan.
Denk dat je met 4750,- als vraagprijs aardig in de buurt komt.
Als t een net exemplaar is moet je er wel 4000-4250 voor kunnen krijgen.
Vergelijk de prijs niet met die van bedrijven. Die geven namelijk ook garantie voor dat bedrag
Als t een net exemplaar is moet je er wel 4000-4250 voor kunnen krijgen.
Vergelijk de prijs niet met die van bedrijven. Die geven namelijk ook garantie voor dat bedrag
Inderdaad, verder: vraagprijs is ook niet gelijk aan verkoopprijs!