Heren (en dames),
Ik meld me aan op dit forum met mijn 5e bmw.
Historie:
318i touring automaat (2008)
118d automaat (2011)
325d automaat (2009)
320 touring automaat (2002)
En nu sinds vorige week zakelijk eigenaar van een schitterende youngtimer, E39 touring 523 automaat (2000), aangeschaft met 145.000km op de teller.
Ik hoop hier weer veel tips&trics op te doen!
grtz,
Jos
E39 2000 - 523 touring aut
Re: E39 2000 - 523 touring aut
Mooie wagen en mooie history. Heb je ook foto's van de wagen?
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Welkom hier Josef !
Yessss, weer een 5 serie er bij 5 serie rules
Het virus heeft jou behoorlijk te pakken als ik naar je historie van wagens kijk
Foto's zijn we dol op hier 1
Tevens maak ik van de gelegenheid maar even gebruik om je meteen uit te nodigen voor de eerste kleine 5 serie meeting op 25 oktober aanstaande, kijk maar even in dit topic voor meer info en eventueel aanmelden
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Yessss, weer een 5 serie er bij 5 serie rules
Het virus heeft jou behoorlijk te pakken als ik naar je historie van wagens kijk
Foto's zijn we dol op hier 1
Tevens maak ik van de gelegenheid maar even gebruik om je meteen uit te nodigen voor de eerste kleine 5 serie meeting op 25 oktober aanstaande, kijk maar even in dit topic voor meer info en eventueel aanmelden
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Jos,
je hebt een mooie diverse BMW history
foto's zien we hier graag, dus kom maar op met de foto's
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement:
25 oktober 5-serie meeting
1 november winterwielen meet & greet
je hebt een mooie diverse BMW history
foto's zien we hier graag, dus kom maar op met de foto's
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement:
25 oktober 5-serie meeting
1 november winterwielen meet & greet