De auto ging soms in de noodloop dus de computer eraan gehad en er kwam een charge air fout en mass air fout naar voren, bij volgas blaast hij rond de turbo veel lucht uit.
Heb vandaag alles gedemonteerd, en er lijken wat meer lekken te zijn in het inlaat traject, het uitlaatspruitstuk zit vol met scheuren, 11 in totaal en 1 behoorlijk grote, onder de motor afdek kap zat ook behoorlijk wat roet, de pakkingen van het inlaat spruitstuk vermoed ik.
De charge air buis vanaf de turbo naar de intercooler lekte ook behoorlijk, ik kan hier niet echt een duidelijk antwoord op vinden, volgens de onderdelen catalogus zit er een losse afdichtings ring tussen, deze was bij mij niet aanwezig, iemand ook een idee als het rubberen manchet wat om het uiteinde van de buis zit en in de turbo valt los te verkrijgen is, of zit ik dan vast aan een complete inlaatbuis.
Ik heb de keeringen besteld, nieuwe pakkingen voor de inlaat en voor het kleppendeksel, ik ga morgen een nieuw giet ijzeren spruitstuk ophalen zodat dit ook gelijk weer goed is.
De swirl flaps gaan er ook nog uit aangezien alles toch los ligt, weet ik zeker dat alles weer in pefecte conditie is wanneer de boel weer in elkaar gaat.
Een leuke klus, en moet zeggen dat het wel fijne autos zijn om aan te sleutelen, heb een mooie werkplaats met brug dus dat wil ook wel helpen.
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)