Dag allen
Na aangemaand te zijn door een email waarin ik best mezelf eerst eens voorstel, zie hier!
Naam: Elias
Gebruikersnaam: EliasEliasElias
Regio: België, Antwerpen
Welke BMW je rijdt: F20 116i
Wat is je autogeschiedenis: VW Golf 6
Hoe ben je op BimmerPortal terecht gekomen: 's werelds grootste zoekmachine
Na 5 jaar met mijn vader een Golf 6 te hebben gereden, eindelijk (big car guy here ) overgestapt naar iets deftiger: samen een 116i gekocht, premium selection! Ik zal deze even voorstellen in het desbetreffende topic.
Op vlak van auto's ben ik, ondanks mijn leeftijd, zeer conservatief: ik hou van puur autorijden en ook al toef ik vaak rond in de E70 X5 van m'n schoonvader, naar een handgeschakelde benzine auto verlang ik altijd.
Mijn droom BMW is dan ook een 1M.
Alvast bedankt voor de reacties!
Elias F20 116i
- EliasEliasElias
Elias F20 116i
F20 - Glaciersilber - 16i - Styling 385
Re: Elias F20 116i
Ik ken wel een lid die blij is dat je een 1-serie rijdt.
Je zult geen spijt krijgen dat je je Golf hebt ingeruild. Wij zien met zn alle graag foto's?
Welkom op het forum
Je zult geen spijt krijgen dat je je Golf hebt ingeruild. Wij zien met zn alle graag foto's?
Welkom op het forum
Welkom hier Elias !
Verstandige overstap heb je gemaakt
Zoals geschreven, foto's zien we hier erg graag
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers
p.s. ik heb je topictitel iets aangepast
Verstandige overstap heb je gemaakt
Zoals geschreven, foto's zien we hier erg graag
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers
p.s. ik heb je topictitel iets aangepast
- EliasEliasElias
Bedankt voor de verwelkoming! Ik heb voorlopig één plaatje in het F20 subforum, maar als het weer wat beter wordt volgen er nog meer!
F20 - Glaciersilber - 16i - Styling 385
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Elias,
YESS!! weer een 1-serie rijder erbij
Maar goed dat je je voorsteld
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
YESS!! weer een 1-serie rijder erbij
Maar goed dat je je voorsteld
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.