niet heel super veel veranderd aan de coupe. heb heel veel onderhuids gedaan aan het onderstel zoals draagarmen, rubbers, stuurkogels, stuurhuis, nokkenassensor, camberplates, stabilisatorrubbers en stokjes en dergelijke.
kwa optische mods zijn er ac schnitzer cup spiegels op gekomen, ac schnitzer raamspoiler, gele lenzen uit de koplampen gehaald en de xenon weer terug geplaatst.
ik heb afgelopen zomer ook nog een tripje naar de nurburgring gedaan en natuurlijk ook een rondje gereden
verder heb ik nog een e34 520i touring gehaald voor de carbagerun maar daar heb ik helaas een ongeluk mee gehad anderhalf maand geleden
en als vervanger voor de e34 heb ik gister een e39 528i gehaald waar wij nu de carbage run mee gaan rijden
hier staan ze alle 3 op de foto
maar voor ik in de 528i mag rijden moet ik eerst mijn rijbewijs terug krijgen, die hebben ze ongeldig verklaard na mijn ongeluk maar als het goed is krijg ik die eind januari weer terug
nee helaas niet.
ik heb een blackout gehad op weg naar werk en toen heb ik met die e34 het ongeluk gehad en nu gaat het cbr mij keuren om mijn rijbewijs terug te mogen krijgen.
als ik te snel had gereden dan had ik het minder erg gevonden want dat heb je zelf in de hand
het is echt moeilijk om niet ff een stukje te gaan rijden met de e39 maargoed ik wil niet verder in de sh** raken als dat ik nu zit dus moet nog even geduld hebben
als ik er aleen in zit gaat het allemaal maar net.
als ik passagiers heb dan wil hij nog wel eens licht schrapen. maar ik rij ook vaak even een stukje om. uit en opritten hoef ik niet te proberen want dat wordt hem sowieso niet
25 januari moet ik voor een apk naar een cbr arts en daarna als het goed is krijg ik mijn rijbewijs weer terug en kan ik weel lekker sturen in de bimmers