Bmw E61 523i High executive
Re: Bmw E61 523i High executive
Hoeveel % wil je de ramen laten tinten?
Vanaf de B stijl kost in Joure 245 euro, en echt vakwerk!
Chiptuning Noord kan het misschien ook (software) maar weet ik niet zeker.. Wel goed bedrijf!
Vanaf de B stijl kost in Joure 245 euro, en echt vakwerk!
Chiptuning Noord kan het misschien ook (software) maar weet ik niet zeker.. Wel goed bedrijf!
Zelf dacht ik aan 20% dit is meen ik een beetje standaard toch?
Had een bedrijf in Gorredijk ook een offerte aangevraagd 340 euro
Wat ik dan wel een pluspunt vind is dat bij dit bedrijf de portier ruiten worden gedemonteerd.
Bij het bedrijf in Groningen weet ik dan nog niet als dit het geval is.
Had een bedrijf in Gorredijk ook een offerte aangevraagd 340 euro
Wat ik dan wel een pluspunt vind is dat bij dit bedrijf de portier ruiten worden gedemonteerd.
Bij het bedrijf in Groningen weet ik dan nog niet als dit het geval is.
Ik heb mijn ramen ook laten tinten. Waar ik me aan stoor is dat er aan de randen van de ramen een soort van puntjes zitten. Na het blinderen ziet dat er niet erg fraai uit. Dat blijf je zien en ik blijf me er aan storen. Ik weet niet of dit altijd zo is maar wellicht kan je er je voordeel mee doen.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Mag ik vragen waar je dit dan heb laten doen?
Ik heb zelf ooit in het verleden een auto laten blinderen maar daar zag je niks van.
Ik heb zelf ooit in het verleden een auto laten blinderen maar daar zag je niks van.
Dan hecht de lijm niet, is bijna met alle folies zo.. Bij de F11 is dit minder, en ook bij mijn E61 535d viel het wel mee..
Ik heb geen aandelen in het bedrijf in Joure.. maar waarom 100,- meer betalen.. Daar halen ze je deurpanelen eruit zodat ze bij het hele raam kunnen en hoeft het raam er niet uit
Ik heb geen aandelen in het bedrijf in Joure.. maar waarom 100,- meer betalen.. Daar halen ze je deurpanelen eruit zodat ze bij het hele raam kunnen en hoeft het raam er niet uit
Ik heb dit bij een bedrijfje in Eindhoven laten doen. Indien ik nog een bedrijf tegen kom dat mijn achterramen opnieuw kan doen zonder die puntjes te zien laat ik het doen. Ik vind het erg storend.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Welkom hier. Mooie touring !!
Lekkage van het panorama dak zou ik echt heel snel verhelpen of laten verhelpen inderdaad.
Kan je duizende euro's kosten als de electronica / modules op de bodem van de kofferbak vochtig of nat worden.
De panorama issues waren voor mij een reden om een touring in Duitsland te zoeken zonder panoramadak destijds.
Lekkage van het panorama dak zou ik echt heel snel verhelpen of laten verhelpen inderdaad.
Kan je duizende euro's kosten als de electronica / modules op de bodem van de kofferbak vochtig of nat worden.
De panorama issues waren voor mij een reden om een touring in Duitsland te zoeken zonder panoramadak destijds.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bedankt Martijn,
Lekkage lijkt erop dat mijn afwatering verstopt zit.
Morgen hoop ik tijd te hebben, dan vlot die 2 nippels verwijderen.
Tevens heb ik afgelopen week een Bluetooth module op de kop getikt, ik mis nu enkel nog de kabelboom.
Deze schijnt bij de dealer nog te krijgen zijn. Morgen daar ook maar snel even langs.
Lekkage lijkt erop dat mijn afwatering verstopt zit.
Morgen hoop ik tijd te hebben, dan vlot die 2 nippels verwijderen.
Tevens heb ik afgelopen week een Bluetooth module op de kop getikt, ik mis nu enkel nog de kabelboom.
Deze schijnt bij de dealer nog te krijgen zijn. Morgen daar ook maar snel even langs.
Vandaag eindelijk tijd gehad om aan de E61 te werken.
Vanmiddag de nippels van het afwateringskanaal verwijderd en nu hopen dat er geen water in de kofferbak meer staat. Tevens toch wel iets moois weer gekocht voor de zomerdagen.
Setje 19 inch Rial Daytona breedset.
Foto's volgen nog.
Vanmiddag de nippels van het afwateringskanaal verwijderd en nu hopen dat er geen water in de kofferbak meer staat. Tevens toch wel iets moois weer gekocht voor de zomerdagen.
Setje 19 inch Rial Daytona breedset.
Foto's volgen nog.
Laatst gewijzigd door DennisE61 op 16 jan 2015, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom Dennis,
Zeer mooie en nette Touring veel rijpĺezier met je aanwinst.
Heel mooi panoramadak trouwens.
Groet,
Ton
Zeer mooie en nette Touring veel rijpĺezier met je aanwinst.
Heel mooi panoramadak trouwens.
Groet,
Ton
Zondag een ritje Appeldoorn gedaan.
Bwm coding heeft mijn gehele software ge-update naar 2015.
Dit mocht ook wel aangezien de auto sinds 2006 niet meer aan de computer heeft gehangen.
Ook zijn er weer 2 leuke updates ingebouwd een originele Mulf en een iPod interface.
Ik kan niet anders zeggen dat deze man weet waar die mee bezig is Arda bedankt.
Volgende week ergens breng ik de auto weg worden de ramen nog geblindeerd.
Dit mocht ook wel aangezien de auto sinds 2006 niet meer aan de computer heeft gehangen.
Ook zijn er weer 2 leuke updates ingebouwd een originele Mulf en een iPod interface.
Mooie E61..!
Spijtig om te lezen dat je met wat problemen kampt. Hopelijk zijn deze zonder te hoge kosten op te lossen.
Ben benieuwd naar je setje velgen onder de E61.
Wellicht Showroom topic openen?
Spijtig om te lezen dat je met wat problemen kampt. Hopelijk zijn deze zonder te hoge kosten op te lossen.
Ben benieuwd naar je setje velgen onder de E61.
Wellicht Showroom topic openen?
DennisE61 schreef:Zondag een ritje Appeldoorn gedaan.
graag gedaan Dennis, ben blij dat alles goed gelukt is en zeker netjes ingebouwd is. ook de taal aanpassing is goed gelukt ben er blij om
je sw stond op progman 22 voor de kenners, nu is het istra/P 2.54 geworden ;-) auto was sinds 2006 nooit geupdate, nu heb je bijna 9 jaar update in 1 keer gehad. vaak is het een risico want je hoort/leest veel vastlopers tijdens programmeren. Ik heb een goed stabiel systeem bewijst zich keer op keer. dus auto updaten van/ccc/mask is altijd risico, dealers laten je ervoor tekenen, op eigen risico.
Zeker mooie auto, vooral netjes. en zeer mooie opties affabriek zoals, opendak, dimmende/inklappende spiegels, xenon etc etc. veel plezier ermee
Kuch kuch wat een stof.
Ik post helaas niet zo gek veel op het forum, lees dan wel regelmatig nog het forum door.
Hier dan nog een paar updates.
- Inplaats dat ik de auto heb laten blinderen heb ik bij Winparts een setje private shades gekocht.
Deze heeft de achterraam van het raam gewoon in een geheel.
- helaas heeft me auto regelmatig last dat de niveau regeling een storing heeft, lekkage in een luchtbalg heb nu 2st besteld en vervang bijde gelijk.
- Tevens de auto een beurt gegeven filters en vloeistoffen vervangen.
Nu heb ik dan enkel nog een ding waar ik me heel erg aan stoor. Ik heb een koplamp daar zit vocht in, deze heb ik afgelopen week een keer gedemonteerd en zag dat er een stukje glas gescheurd is. Bijde koplampen zouden dan ook evt nog onderhande genomen moeten worden om ze te polijsten. Maar nu zag ik op Marktplaats een advertentie met enkel het glas om deze dus van je huidige koplampen te vervangen. Enkel weet ik niet wat de kwaliteit hier van is.
Iemand van hier ooit zijn koplamp glazen vervangen van de E60/E61?
En zijn ze evt te krijgen van Hella anders zelf?
Ik post helaas niet zo gek veel op het forum, lees dan wel regelmatig nog het forum door.
Hier dan nog een paar updates.
- Inplaats dat ik de auto heb laten blinderen heb ik bij Winparts een setje private shades gekocht.
Deze heeft de achterraam van het raam gewoon in een geheel.
- helaas heeft me auto regelmatig last dat de niveau regeling een storing heeft, lekkage in een luchtbalg heb nu 2st besteld en vervang bijde gelijk.
- Tevens de auto een beurt gegeven filters en vloeistoffen vervangen.
Nu heb ik dan enkel nog een ding waar ik me heel erg aan stoor. Ik heb een koplamp daar zit vocht in, deze heb ik afgelopen week een keer gedemonteerd en zag dat er een stukje glas gescheurd is. Bijde koplampen zouden dan ook evt nog onderhande genomen moeten worden om ze te polijsten. Maar nu zag ik op Marktplaats een advertentie met enkel het glas om deze dus van je huidige koplampen te vervangen. Enkel weet ik niet wat de kwaliteit hier van is.
Iemand van hier ooit zijn koplamp glazen vervangen van de E60/E61?
En zijn ze evt te krijgen van Hella anders zelf?
Vervangen kan eigenlijk niet, alleen met heel veel risico.
Maar deze vraag hoort in Techniek geplaatst te worden, en niet in je voorsteltopic
Overigens is deze vraag bijna zeker al eerder gesteld, gebruik de zoekfunctie even
Maar deze vraag hoort in Techniek geplaatst te worden, en niet in je voorsteltopic
Overigens is deze vraag bijna zeker al eerder gesteld, gebruik de zoekfunctie even