De BMW is verkocht.
Re: JW zijn BMW 550i
Het is wel een dikke V8, crème leder interieur vindt ik wel echt mooi staan.
Ik wens je veilige kilometers te rijden.
Ik wens je veilige kilometers te rijden.
Dat ik daar niet aan gedacht hebVintiem schreef:16" reservewiel past niet om je schijven dus 17" is minimaal. Bij mijn 535d past een 16" ook niet
Ik heb ook zo'n thuiskomersetje alleen de band ligt onopgepompt achterin. Compressortje erbij voor het geval ik hem nodig heb
Bij deze ook gedaan tot als ik de juiste insert ergens op de kop getikt heb, die dingen zijn me veel te duur bij de dealer.
Mecikes.
525d E61 2007 pre-LCI
- jwbakkenes
Bij "BMWproducts" een nieuwe diffuser besteld zodat ik deze binnenkort kan laten spuiten met de rest van de onderdelen van wat er op mijn "to do" lijst staan.
Diffuser is er één voor een M5 look. Ben er wel uit welke uitlaat pijpen ik wil, zo origineel mogelijk, rond en 80 mm.
Nu heb ik het voor mijzelf nog niet rond waar ik mijn uitlaat lijn wil laten aanpassen. Heb offertes liggen van NLtuning, Maxiperformance en litte-exhaust.
Graag reacties van mensen die bij één van de drie bedrijven iets heeft aangeschaft. Of ook tips waar ik eventueel heen zou kunnen gaan.
Diffuser is er één voor een M5 look. Ben er wel uit welke uitlaat pijpen ik wil, zo origineel mogelijk, rond en 80 mm.
Nu heb ik het voor mijzelf nog niet rond waar ik mijn uitlaat lijn wil laten aanpassen. Heb offertes liggen van NLtuning, Maxiperformance en litte-exhaust.
Graag reacties van mensen die bij één van de drie bedrijven iets heeft aangeschaft. Of ook tips waar ik eventueel heen zou kunnen gaan.
-
Re: JW zijn BMW 550i, M5 uitlaat
Gaat wel mooi worden dus
- jwbakkenes
Ik ga daar vanmiddag eens kijken, is niet zover weg voor mij als Hengelo.
Bedankt Bart.
Bedankt Bart.
Ik ben benieuwd, waren destijds bij mij aantrekkelijk qua prijs en goed contact, houd ons maar op de hoogte
- jwbakkenes
Ik was op zoek in jouw topic naar de uitlaat die jij hebt laten monteren maar kan hem niet zo snel vinden. Weet je op welke pagina hij staat?
Ik houd je zeker op de hoogte.
Ik houd je zeker op de hoogte.
Viel mee, gevonden, vanaf hier begint het zo'n beetje
- Edit:
- de mijne is een Touring, is wel heel anders en veel ingewikkelder qua uitlaat, bij jou moet het stukken eenvoudiger zijn
- jwbakkenes
Dat ziet er idd goed uit, mag ik vragen wat je kwijt was? Ik las dat je mazzel had en de prijs had betaald voor een E60.
Zijn de sierstukken 70 of 80 mm?
Zijn de sierstukken 70 of 80 mm?
De sierstukken zijn rond 76, prijs was iets van 750 euro, was idd de prijs voor een E60
- jwbakkenes
Oké, dankjewel voor dit antwoord. Ik ga daar zo eens kijken.
Succes
Overigens waren de eindstukken zonder randje 75 euro goedkoper en zou ik op 675,00 euro uit zijn gekomen.
Overigens waren de eindstukken zonder randje 75 euro goedkoper en zou ik op 675,00 euro uit zijn gekomen.
- jwbakkenes
Die zonder rand wil ik ws hebben, lijkt toch iets meer op het origineel vind ik.