Tommy's E46 325 Cabrio Stahlgrau
Tommy's E46 325 Cabrio Stahlgrau
Beste forumleden,
Nadat ik een aantal weken op het forum allerlei topics heb lopen volgen schoot het me te binnen: ik moet me nog voorstellen!
Dus bij deze, ik ben Tommy, 20 jaar en met trots sinds een paar maandjes (september '15) eigenaar van mijn eerste auto. Dit heb ik meteen goed aangepakt door een BMW aan te schaffen .
Het is een E46 cabrio uit 2001 geworden. De vorige eigenaar was een kennis van me en met het eerste ritje wist ik het al: dit gaat mijn auto worden...
Ondertussen een jaar later en zeer tevreden, de power, zijn uitstraling, het geluid van de "straight six", alles is is gewoon goed... Ik kan het niet anders beschrijven.
Toekomstige Mods
- Angel eyes (met een beetje geluk deze week nog)
- Einddemper weg laten halen voor een straight-pipe setup
- M bumpers zou leuk zijn, maar moet niet
- M buitenspiegels
- Een paar versleten onderdelen in het interieur vervangen door nieuwe, zodat 'ie er weer clean uit ziet
En verder nog geen idee, dat zien we wel wanneer de tijd rijp is.... En m'n portemonnee er weer klaar voor is
Hier nog een paar foto's van mijn bimmer
Nadat ik een aantal weken op het forum allerlei topics heb lopen volgen schoot het me te binnen: ik moet me nog voorstellen!
Dus bij deze, ik ben Tommy, 20 jaar en met trots sinds een paar maandjes (september '15) eigenaar van mijn eerste auto. Dit heb ik meteen goed aangepakt door een BMW aan te schaffen .
Het is een E46 cabrio uit 2001 geworden. De vorige eigenaar was een kennis van me en met het eerste ritje wist ik het al: dit gaat mijn auto worden...
Ondertussen een jaar later en zeer tevreden, de power, zijn uitstraling, het geluid van de "straight six", alles is is gewoon goed... Ik kan het niet anders beschrijven.
Toekomstige Mods
- Angel eyes (met een beetje geluk deze week nog)
- Einddemper weg laten halen voor een straight-pipe setup
- M bumpers zou leuk zijn, maar moet niet
- M buitenspiegels
- Een paar versleten onderdelen in het interieur vervangen door nieuwe, zodat 'ie er weer clean uit ziet
En verder nog geen idee, dat zien we wel wanneer de tijd rijp is.... En m'n portemonnee er weer klaar voor is
Hier nog een paar foto's van mijn bimmer
Laatst gewijzigd door tommyd op 27 jul 2016, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn showroom
viewtopic.php?f=29&t=48750&p=613452#p613452
Re: Tommy's E46 325 Cabrio Stahlgrau
Hallo Tommy,
Welkom op het forum, en dit is een heeele nette begginers auto!
Goed voor elkaar man. Ik hoop dat je een showroom aanmaakt zodat wij stap voor stap jouw aanpassingen kunnen volgen. Net zoals ik was ik ook na 1 proefrit verkocht en ben nog steeds super tevreden met mijn keuze. Hopelijk kun je nog lang blijven genieten van jouw wagen. Misschien tot op een van onze meetings!
P.s. Mocht je nog vragen hebben of iets, rechts boven het forum vind je de zoekfunctie om te kijken of je hier al antwoorden op je vragen kunt vinden. Zo niet, dan kun je zelf even een topic aanmaken!
Welkom op het forum, en dit is een heeele nette begginers auto!
Goed voor elkaar man. Ik hoop dat je een showroom aanmaakt zodat wij stap voor stap jouw aanpassingen kunnen volgen. Net zoals ik was ik ook na 1 proefrit verkocht en ben nog steeds super tevreden met mijn keuze. Hopelijk kun je nog lang blijven genieten van jouw wagen. Misschien tot op een van onze meetings!
P.s. Mocht je nog vragen hebben of iets, rechts boven het forum vind je de zoekfunctie om te kijken of je hier al antwoorden op je vragen kunt vinden. Zo niet, dan kun je zelf even een topic aanmaken!
Bedankt Kevin! Ik moet het een en ander nog onder de knie krijgen m.b.t. het forum, en een showroom maken kom ik ook nog niet helemaal uit haha!
We komen er wel
We komen er wel
Mijn showroom
Welkom hier !
Nette wagen zo te zien
Een showroom maak je hetzelfde aan als dit voorsteltopic
Voor jou geldt dat je dat hier kunt doen
Vele veilige en probleemloze kilometers gewenst natuurlijk !
Nette wagen zo te zien
Een showroom maak je hetzelfde aan als dit voorsteltopic
Voor jou geldt dat je dat hier kunt doen
Vele veilige en probleemloze kilometers gewenst natuurlijk !
Gave wagen man! Zeker als eerste auto!
Ik ben verliefd op jouw stuur
Ik ben verliefd op jouw stuur
nette cabrio
Bedankt mannen!
@Cassa : Ik zelf ook haha, dat was wel iets wat erin moest zitten van mij. Lekker dik bekleed sportstuur met zacht leder.
@Cassa : Ik zelf ook haha, dat was wel iets wat erin moest zitten van mij. Lekker dik bekleed sportstuur met zacht leder.
Mijn showroom