Gaurav E87 120i 2004
Gaurav E87 120i 2004
Hoi, mijn naam is Gaurav (tevens ook gewoon mijn gebruikersnaam), ik stel me hier even voor.
Momenteel rijd ik een e87 120i uit 2004, maar wil ooit nog echter een e46 330ci willen met een supercharger
Voor mijn e87 reed ik een suzuki swift uit 1999, mijn eerste auto en zo begon het met sparen voor BMW.
De eerste BMW waar mijn liefde voor ontstond was een e36 cabrio uit '94, heerlijke 6 cilinder met een sportonderstel en een prachtig geluid.
Ik ben woonachtig in Emmeloord, Flevoland, ook ga ik graag naar meetings!
Ook ben ik lid van de BMWFamily op FB, ik heb daar ook mijn kentekenplaathouders van
Ik hoop hier veel plezier te hebben en zal wel een paar leden zien op meetings!
Momenteel rijd ik een e87 120i uit 2004, maar wil ooit nog echter een e46 330ci willen met een supercharger
Voor mijn e87 reed ik een suzuki swift uit 1999, mijn eerste auto en zo begon het met sparen voor BMW.
De eerste BMW waar mijn liefde voor ontstond was een e36 cabrio uit '94, heerlijke 6 cilinder met een sportonderstel en een prachtig geluid.
Ik ben woonachtig in Emmeloord, Flevoland, ook ga ik graag naar meetings!
Ook ben ik lid van de BMWFamily op FB, ik heb daar ook mijn kentekenplaathouders van
Ik hoop hier veel plezier te hebben en zal wel een paar leden zien op meetings!
Re: Gaurav E87 120i 2004
Welkom op BimmerPortal !
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk erg gek op hier !
Een E46 330CI met supercharger is wel een kanon, ik snap dat je dat graag wilt
Als je vragen hebt over het forum, of hulp hierbij nodig hebt, stuur dan even een pm naar een van de moderators.
Als je meer info zoekt over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd eerst even de zoekfunctie hier, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en tot ziens op de meetings
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk erg gek op hier !
Een E46 330CI met supercharger is wel een kanon, ik snap dat je dat graag wilt
Als je vragen hebt over het forum, of hulp hierbij nodig hebt, stuur dan even een pm naar een van de moderators.
Als je meer info zoekt over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd eerst even de zoekfunctie hier, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en tot ziens op de meetings
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier
Thanks Bart!
Het is na een lange tijd dat ik op een echte fora zit, dus zal wel weer even wennen zijn.
Thanks dat je mijn topic had aangepast, vond het persoonlijk wat saai en grijs.
Pictures komen zsm! ik krijg het niet van mijn telefoon hier online
Het is na een lange tijd dat ik op een echte fora zit, dus zal wel weer even wennen zijn.
Thanks dat je mijn topic had aangepast, vond het persoonlijk wat saai en grijs.
Pictures komen zsm! ik krijg het niet van mijn telefoon hier online
Geen probleem.
Neem even een kijkje in dit topic voor het plaatsen van foto's, met de photobucket app is het ook via de telefoon vrij eenvoudig
Neem even een kijkje in dit topic voor het plaatsen van foto's, met de photobucket app is het ook via de telefoon vrij eenvoudig
Ziet er netjes uit en gelukt met de fotootjes hahaha
Mis alleen foto's van de binnenzijde
Mis alleen foto's van de binnenzijde
Binnenzijde is gewoon standaard, dus heb daar niet echt een foto van
Alleen een wazige foto had ik van zn topsnelheid (235)
Alleen een wazige foto had ik van zn topsnelheid (235)
Laatst gewijzigd door Bart70 op 06 jan 2016, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking