AUX zonder CD-wisselaar

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
LlukeK

AUX zonder CD-wisselaar

Bericht door LlukeK » 10 nov 2013, 21:24

Beste leden,

Omdat ik het topic van iemand anders niet (verder) wil vervuilen open ik even een nieuw topic.

Ik heb een E46 met BMW Business radio en zou graag een AUX aansluiting maken. Nu heb ik begrepen dat je hiervoor een 'mode'-knop nodig hebt, nu heb ik deze niet en heb ik alleen een 'CD'-knop om te wisselen naar de CD-wisselaar. Nu heb ik geen CD-wisselaar in de auto en is deze stekker niet in gebruik. Is het mogelijk om deze aansluiting dan tóch te gebruiken voor een AUX aansluiting, dat ik de radio 'fop', dat wanneer ik schakel met de CD-knop dat ik dan de AUX aansluiting krijg. Ik heb geen CD-wisselaar en al had ik deze, dan zou ik hem niet missen met Spotify via AUX.

Heb de radio even eruit gehaald en een foto gemaakt voor alle zekerheid, kan iemand mij vertellen wat voor mij de mogelijkheden zijn?
Afbeelding
Wie géén BMW rijdt, heeft pech.

Showroom 320i Touring 2,2 170PK Orient Blau

Jimm88

Re: AUX zonder CD-wisselaar

Bericht door Jimm88 » 11 nov 2013, 21:24

Beste LlukeK,

Ik heb eventueel nog wel een radio business cd incl. 'mode' knop beschikbaar voor een E46. PM me voor meer info.

Gr. Jimmy
------------------------------------------
langs het stippellijntje afscheuren

Burn rubber, not your soul.

nielsvdv

Bericht door nielsvdv » 31 dec 2015, 18:07

ik zelf heb een bmw e46 coupe nu heb ik achterin de kofferbak geen cd-wisselaar maar op mijn radio zit wel een mode knop is het mogelijk om toch een aux in mijn auto in te bouwen

RenéHofman

Bericht door RenéHofman » 22 jan 2016, 18:15

Niels,

Ja dat kan...je kunt op je radio of een wisselaar aansluiten of bv. een dension met usb e/o ipod aansluting en deze in je dashboardkastje inbouwen.

Ee is info genoeg over op dit forum.

Suc6!
E46 320i sedan
F21 118i

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”