320D Touring XDrive Space Grau nu mét foto's
320D Touring XDrive Space Grau nu mét foto's
Eens kijken of het lukt om wat foto's te uploaden, vooralsnog even HTC kwaliteit
Laatst gewijzigd door Philip op 07 jan 2016, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 320D Touring XDrive Space Grau
Vooralsnog lijkt dit niet te werken , ben een redelijke digibeet, dus als iemand dit snapt hoor ik het graag via pm.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Re: 320D Touring XDrive Space Grau nu mét foto's
foto's online!
Vandaag ook al de eerste semi-mod/verbetering doorgevoerd. Kentekenplaat voor was gedeukt, dat kan echt niet.
Nieuwe plaat met houder:
Vandaag ook al de eerste semi-mod/verbetering doorgevoerd. Kentekenplaat voor was gedeukt, dat kan echt niet.
Nieuwe plaat met houder:
- BMWf20 2.0d
Prachtige wagen, erg mooi interieur ook..........
En je hebt helemaal gelijk, gedeukte platen.....
En je hebt helemaal gelijk, gedeukte platen.....
Vandaag de winterbanden eronder geschroefd. 17 inch Styling 284, valt me helemaal niet tegen qua looks
WAAAUW!!!! vooral dat interieur! man man man, ben jaloers!
Ik ga je volgen.
Ik ga je volgen.
Thanks Kevin, ben er zelf ook helemaal gek op, dat interieur
Morgen een afspraak bij source voor nieuwe software, nieuw navi kaartmateriaal, automaat waarden adapteren, regensensor opnieuw inlezen en nog eea aan persoonlijke instellingen
Morgen een afspraak bij source voor nieuwe software, nieuw navi kaartmateriaal, automaat waarden adapteren, regensensor opnieuw inlezen en nog eea aan persoonlijke instellingen
Ik vind de winterwielen eigenlijk beter staan dan de originele velgen . Net interieur inderdaad.
Ben ik wel met je eens Mikkie, vind deze velgen zelf ook erg mooi staan. Ben stiekem een beetje rond aan het kijken naar breyton race LS
Zo, even een "mini" mod gedaan. Niertjes met PlastiDip zwart gemaakt. Ben niet helemaal tevreden, ze zijn me niet strak genoeg van dichtbij. De zwarte nieren an sich staan de auto geweldig imo. Wordt dus denk ik t.z.t. een origineel zwart setje.
Ik moet zeggen de auto ziet er in het echt véél mooier uit dan op de foto's en zeker het interieur.
Erg mooie auto
Erg mooie auto
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Thanks Ryan, ben het ook helemaal met je eens. Dat was ook met de foto's van de verkoper. Heeft me er lang van weerhouden om überhaupt naar deze te gaan kijken. Maar ja, ze (we) houden hier nu eenmaal van foto's, waarin ik in het maken ervan ook nog eens ronduit slecht ben
Ook erg blij met de door jou gecodeerde functies
Geniet nóg meer van de auto nu
Ook erg blij met de door jou gecodeerde functies
Geniet nóg meer van de auto nu