Kan telefoon niet selecteren in Bluetooth menu
Kan telefoon niet selecteren in Bluetooth menu
Beste allemaal,
Sinds gisteren in het bezit van een BMW 530d met pro navigatie. Nu wilde ik mijn iPhone 6s plus koppelen maar ik kan in het Bluetooth menu het telefoon menu noet selecteren. Iemand een idee wat ik fout doe of wat er fout is?
Sinds gisteren in het bezit van een BMW 530d met pro navigatie. Nu wilde ik mijn iPhone 6s plus koppelen maar ik kan in het Bluetooth menu het telefoon menu noet selecteren. Iemand een idee wat ik fout doe of wat er fout is?
- tattoodennis
- Contacteer:
Re: Kan telefoon niet selecteren in Bluetooth menu
MULF kapot denk ik
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
- PaulHeynen
- Contacteer:
Zie je de optie wel en kan je die niet selecteren?
Misschien een foto voor de duidelijkheid.
Misschien een foto voor de duidelijkheid.
Beide bedankt voor de reactie!
Ik zie de optie inderdaad wel staan in het Bluetooth menu maar de opoe is niet opgelicht. Ik kan er wel op gaan staan maar als ik de idrive knop indruk gebeurd er niks. Ik moet nog even kijken hoe ik foto's plaats.
Ik zie de optie inderdaad wel staan in het Bluetooth menu maar de opoe is niet opgelicht. Ik kan er wel op gaan staan maar als ik de idrive knop indruk gebeurd er niks. Ik moet nog even kijken hoe ik foto's plaats.
Je bluetooth module kapot schat ik zo, een heel erg veel voorkomend iets.
Kijk even in dit topic voor het plaatsen van foto's, verder geef ik je de tip om de zoekfunctie te gebruiken, dit probleem wordt namelijk heel veel besproken op het forum
Kijk even in dit topic voor het plaatsen van foto's, verder geef ik je de tip om de zoekfunctie te gebruiken, dit probleem wordt namelijk heel veel besproken op het forum

Bedankt voor de reacties! Het klopt het kwam door het ontbreken van de ulf modulen bleek bij de Aankoopkeuring! Wel vreemd dat hij er helemaal uit was.... Geen idee waarom!
Simpelweg omdat hij kapot was waarschijnlijk, lopende band werk...