Spraakbesturing E61
Spraakbesturing E61
Hallo, ik ben nog maar pas lid van dit forum en ik heb een vraagje over de spraakbesturing. Ik heb al bij de zoekfuncties gekeken maar ik kom er niet uit.
Als ik op het stuur het knopje indruk voor spraak dan gebeurt het volgende:
Er klinkt een gong en ik zeg dan "radio of navigatie" en prompt zegt een vrouwenstem: "bezig het nummer te kiezen" .
Weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt
Als ik op het stuur het knopje indruk voor spraak dan gebeurt het volgende:
Er klinkt een gong en ik zeg dan "radio of navigatie" en prompt zegt een vrouwenstem: "bezig het nummer te kiezen" .
Weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt
Re: Spraakbesturing E61
Dit lijkt gerelateerd aan je telefoon. Je kan via de bluetooth je telefoon linken.
vanuit de spraakbesturen kan je bellen, al is dat vanuit ervaring niet de beste manier. Gewoon de knopjes gebruiken.
Maar misschien moet je deze vraag niet stellen op het voorstel topic.
vanuit de spraakbesturen kan je bellen, al is dat vanuit ervaring niet de beste manier. Gewoon de knopjes gebruiken.
Maar misschien moet je deze vraag niet stellen op het voorstel topic.
Oke bedankt, dus ik kan hiermee dus niet mijn navigatie aansturen?
Dit is toch niet het voorsteltopic? Ik heb de vraag toch gesteld bij rubriek techniek?
Dit is toch niet het voorsteltopic? Ik heb de vraag toch gesteld bij rubriek techniek?
Bij mij werkt de spraakbesturing gewoon bij alles.
Radio,telefoon,navigatie,alles wat ik inspreek volgt de dame in het dash op.
Radio,telefoon,navigatie,alles wat ik inspreek volgt de dame in het dash op.
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Knopje op het stuur betekent niet dat je spraakbesturing hebt. Je moet een spraakbesturingknopje hebben bij je iDrive controller.
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Wat is dan het verschil met het knopje op het stuur ( inclusief vrouwenstem) en bij je idrive? Is dit dan een aparte knop? of zit dit in het menu ergens verstopt.
Knop op het stuur zit altijd, ook als je geen spraak hebt.
Zit deze aan je iDrive er ?
Indien niet dan heeft iemand misschien de spraak sturing gecodeerd, de stem hoor je dan maar hij reageerde niet op commando's.
Zit deze aan je iDrive er ?
Indien niet dan heeft iemand misschien de spraak sturing gecodeerd, de stem hoor je dan maar hij reageerde niet op commando's.
525d E61 2007 pre-LCI
klopt, dat knopje werkt echt niet zonder de optie nr: 620 spraakbesturingDegids schreef:Knopje op het stuur betekent niet dat je spraakbesturing hebt. Je moet een spraakbesturingknopje hebben bij je iDrive controller.
Pakket
mijn showroom
mijn showroom
oke bedankt voor jullie reacties