Hoi Ik ben John en heb net een E61 520D okt 2009 gekocht...en ben er blij mee!
Zit wel vol met vragen en zo ben ik dan ook op dit forum terecht gekomen.
Ik wil m'n auto graag een beetje pimpen/verfraaien..... zonder er een "Johnny bak"van te maken
De eerste uitdaging is het updaten van de nav...ff uitzoeken of ik een FSC code nodig heb en hoe ik hier aan kom
Groet John.
Re: Ook even voorstellen (E61 520D) in middels F11 520D
Laatst gewijzigd door superjohn op 16 feb 2016, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- bellatorfortis
Re: Ook even voorstellen E61 520D
welkom
ben benieuwd naar de fotos
en dit is wel heel leuk de feestdagen rond rijden naar je familie
fijne dagen en veilige km toegewenst
ben benieuwd naar de fotos
en dit is wel heel leuk de feestdagen rond rijden naar je familie
fijne dagen en veilige km toegewenst
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
Inmiddels F11 520D, nu al erg blij mee...ik vind het weer een wereld van verschil met de E61.
Foto's komen er aan, hij gaat nog even naar de spuiter voor wat plekjes op de achterbumper en de 2 buitenspiegel kapjes. Er wordt nog even gewerkt aan een mooi 18" wielen set en dan komen de foto's.
Ik wilde er gelijk mee rijden wat er lagen winterbanden om ik ging op winter sport.
Als de spuiter z'n werk gedaan heeft volgen de foto's
Foto's komen er aan, hij gaat nog even naar de spuiter voor wat plekjes op de achterbumper en de 2 buitenspiegel kapjes. Er wordt nog even gewerkt aan een mooi 18" wielen set en dan komen de foto's.
Ik wilde er gelijk mee rijden wat er lagen winterbanden om ik ging op winter sport.
Als de spuiter z'n werk gedaan heeft volgen de foto's
Laaat die foto's maar komen!
Welkom hier John !
Yessssss, weer een 5 serie er bij 5 serie rules
Kun je misschien ook iets meer over jezelf en de wagen vertellen ???
Ik ben erg benieuwd naar de fotootjes
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Yessssss, weer een 5 serie er bij 5 serie rules
Kun je misschien ook iets meer over jezelf en de wagen vertellen ???
Ik ben erg benieuwd naar de fotootjes
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe