Soms rook uit motorkap met geur in auto..
-
Soms rook uit motorkap met geur in auto..
Jongens, onlangs toen ik na een redelijke rit stopte merkte ik op dat er rook vanonder de motorkap aan de wielzijde van de chauffeurkant kwam... . Voor dat ik gestopt was had ik ook een heel sterke verbrand olie/rubberachtig(of zoiets) geur in de auto zelf maar dacht dat het van de auto voor mij was. Heb olie en water gecontroleerd maar beiden waren in orde. Nu heb ik even gegoogled en hier en daar stond een lek op/van de kleppendeksel pakking kan zijn maar kan iemand mij met een foto aanwijzen wat dat juist is en waar ik juist onder de motorkap moet kijken?
Ps: heeft iemand dezelfde probleem gehad(en opgelost gekregen)?
Ps: heeft iemand dezelfde probleem gehad(en opgelost gekregen)?
-
Re: Soms rook uit motorkap met geur in auto..
Uitlaatcollector is al eens vervangen geweest.
Loopt je band aan in de wielkast?
Lekke kleppendekselpakking en nu druppels olie op je uitlaat?
If you always do what you always did, you always get what you always got!
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
-
Krukaspoelie??
Door een nieuwe ?Bmw 525 Berline schreef:Uitlaatcollector is al eens vervangen geweest.
525d E61 2007 pre-LCI
-
Sorry begrijp nie wa je bedoelt.. .HarkoB schreef:Loopt je band aan in de wielkast?
Dat kan maar kun je mss een foto posten wat dat juist is.. dan kan ik eens kijken.hj2 schreef:Lekke kleppendekselpakking en nu druppels olie op je uitlaat?
Is ook vervangen geweest maar.. tweedehands... .ayyildiz18 schreef:Krukaspoelie??
Jah! Idd.. originele van bmw!tom_il schreef:Door een nieuwe ?Bmw 525 Berline schreef:Uitlaatcollector is al eens vervangen geweest.
kleppendekselpakking of oliefilterhuispakking.
Ik denk persoonlijk je kleppendekselpakking.
Ik denk persoonlijk je kleppendekselpakking.
-
Ok bedankt voor de foto maar ik heb geen sleutels voor de motorkap af te halen dus zal naar garage moeten.. . Wat moet die gele pijl voorstellen eig?
Trouwens, ik persoonlijk denk ook kleppendeksel maar wat ik wel wat verdacht vindt is dat dat aan de linkerzijde is en de rook langs de wiel van de rechterzijde(chauffeurskant) uit komt.. .
Trouwens, ik persoonlijk denk ook kleppendeksel maar wat ik wel wat verdacht vindt is dat dat aan de linkerzijde is en de rook langs de wiel van de rechterzijde(chauffeurskant) uit komt.. .
sleutels = gereedschap .
foto's zijn van een benzine, berline heeft een diesel. Foto dus niet te letterlijk nemen.
Twijfel eerlijk gezegd aan kleppendeksel, ben dit nog niet tegengekomen voor een diesel.
Was het uitlaatspruitstuk een nieuwe of 2de hands ?
foto's zijn van een benzine, berline heeft een diesel. Foto dus niet te letterlijk nemen.
Twijfel eerlijk gezegd aan kleppendeksel, ben dit nog niet tegengekomen voor een diesel.
525d E61 2007 pre-LCI
Thanks voor de toelichting, ik snapte er al niets vantom_il schreef:sleutels = gereedschap .
inbussleutel, engelse sleutel, .... .
525d E61 2007 pre-LCI
-
Goed dat je het zegt dat het benzine is en dat het ook meer voorkomt bij benzine's.tom_il schreef:sleutels = gereedschap .
Uitlaatcollector was een splinternieuwe van bmw zelf.. had ik eerder al vermeld in topic..