Apart geluid sturen.
Apart geluid sturen.
Hee als ik met mn wagen een bocht naar links maak dan maakt die een zeer irritant geluid alsof die ergens af en toe tegen aan schraapt. Het is ook alleen als ik naar links stuur rechts hoor ik niks.
Ik heb er gewoon orginele velgen 17" van bmw eronder liggen
Re: Apart geluid sturen.
hey klinkt als een lekende stuurbekrachtings pomp.
kan iemand dit even bevestigen ?
Groeten
Of een homokinetische (kruiskoppeling) check je hoes eens op scheuren.
Klinkt mij ook als stuurbekrachtiging. Deze is ook het makkelijkst te controleren, simpelweg het vloeistofniveau van het reservoir controleren. Leeg is niet goed (duh )
Ik heb precies hetzelfde probleem ...overigens hoor ik het alleen als ik de radio helemaal uit heb staan (en dat heb ik zelden of nooit )Justin schreef:Hee als ik met mn wagen een bocht naar links maak dan maakt die een zeer irritant geluid alsof die ergens af en toe tegen aan schraapt. Het is ook alleen als ik naar links stuur rechts hoor ik niks.
Ik heb het ooit eens gemeld voorafgaand aan een inspectie II door de BMW-dealer, maar na afloop hoorde ik het nog steeds, alhoewel het geluid wel iets zachter leek te zijn. Sindsdien heb ik er alweer ca. 50.000 km mee gereden en verder ondervind ik er geen last van dus het zit me wel gesneden eigenlijk.
Ja ben vandaag ff langs de garage geweest, vertelde idd een verhaal over stuurbekrachtiging. Had er wat bij gedaan waardoor het geluid wat minder zou zijn.. Ik blij niks kapot was
toch bedankt nog!
toch bedankt nog!