lid omgeving haarlem met scanner en pa soft 1.4.0 gezocht
-
lid omgeving haarlem met scanner en pa soft 1.4.0 gezocht
ben op zoek naar een forumlid in de omgeving van haarlem met bmw scanner 1.4.0.(gebruiksklaar, want tweedehands setjes op marktplaats vergen vaak aanpassingen) die mij kan helpen met het coderen van een tweedehands lcm (rode stip op dashboard)...ik weet hoe het moet, heb alleen de scanner niet en de levertijd is 4 weken...nu staat de auto stil, want mag niet meer dan 200 km mee worden gereden om problemen met overnemen van km stand van de lcm naar de ike te voorkomen...graag (betaalde) hulp...een bmw hoort te rijden het is een e39 540i.2000....heb de oproep ook geplaatst onder de topic bmw scanner 1.4.0. ...wellicht nu overbodig, ben nieuw en weet niet precies waar bericht te plaatsen
Re: lid omgeving haarlem met scanner en pa soft 1.4.0 gezoch
Weet niet of je naar de BP zomerwielen meet gaat maar daar kan ik de spullen wel meenemen.
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Je zou ook bij garage Sayar terecht kunnen, De BMW experts in die omgeving.
Ze zitten op de nijverheidsweg 27 in de waarderpolder, zo langsrijden is geen probleem, ik ben altijd perfect geholpen daar en ze rekenen, als je cash betaald, nooit veel, in veel gevallen zelfs gratis.
Ze zitten op de nijverheidsweg 27 in de waarderpolder, zo langsrijden is geen probleem, ik ben altijd perfect geholpen daar en ze rekenen, als je cash betaald, nooit veel, in veel gevallen zelfs gratis.
-
sorry BartS en jack b voor de late reactie. Ga morgen naar een lid om te scannen. Bedankt voor je aanbod Barts S, lees nu je bericht pas, was dit weekend even weg. Sayar, goede jongens, altijd keurig geholpen, alleen gebruiken zij DIS en alleen via pa soft 1.4 krijg je de stip weg. Evengoed bedankt voor de tip.
ik heb ista en inpa draaien
dus mocht je nog een probleem hebben
groetjes michel ijmuiden
dus mocht je nog een probleem hebben
groetjes michel ijmuiden