E39 525i facelift
E39 525i facelift
Hallo, Ook Ik heb mezelf nog niet voor gesteld dus bij deze.
Ik ben Andy 44 jaar uit Noord-Holland.
Momenteel rij ik in een 525i facelift model uit 10-2000.
Ondertussen aardig wat probleempjes bij mijn 5 serie gevonden en opgelost zoals het bekende pixel probleem in me teller unit en het bekende probleem met de radio module.
Daarnaast ook nog 4 vacuum problemen opgelost en ruitenwisser meganisme compleet met het motortje vervangen en nog wat kleine dingen zoals olie en filters en de bochies vervangen.
Nu kan ik eindelijk zeggen dat de auto heerlijk rijd
Alleen jammer dat er geen trekhaak onder zit.... wat ik wel echt nodig heb .
Groeten Andy.
Ik ben Andy 44 jaar uit Noord-Holland.
Momenteel rij ik in een 525i facelift model uit 10-2000.
Ondertussen aardig wat probleempjes bij mijn 5 serie gevonden en opgelost zoals het bekende pixel probleem in me teller unit en het bekende probleem met de radio module.
Daarnaast ook nog 4 vacuum problemen opgelost en ruitenwisser meganisme compleet met het motortje vervangen en nog wat kleine dingen zoals olie en filters en de bochies vervangen.
Nu kan ik eindelijk zeggen dat de auto heerlijk rijd
Alleen jammer dat er geen trekhaak onder zit.... wat ik wel echt nodig heb .
Groeten Andy.
Re: E39 525i facelift
Welkom Andy,
Heb je ook foto's van je BMW?
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je BMW een keer op één van onze meetings/events. Dus hou onze meeting topics goed in de gaten voor de gezelligste meetings en events
Heb je ook foto's van je BMW?
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je BMW een keer op één van onze meetings/events. Dus hou onze meeting topics goed in de gaten voor de gezelligste meetings en events
Koplampen kan je laten polijsten met uitstekend resultaat.
Zijn hier ook bedrijven van die dat doen?
Had hier op het forum namelijk gelezen dat iemand het zelf had gedaan maar dat was geloof ik nog een beste klus... Ook hoorde verhalen dat het tijdelijk helpt maar dat ze dan zo weer dof zijn.
Had hier op het forum namelijk gelezen dat iemand het zelf had gedaan maar dat was geloof ik nog een beste klus... Ook hoorde verhalen dat het tijdelijk helpt maar dat ze dan zo weer dof zijn.
Laatst gewijzigd door Jeremy op 21 apr 2016, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, zie forumregels
Reden: Quote verwijderd, zie forumregels
Bedankt Nes, Ik ga kijken of ik ze snel weer helder kan krijgen
Welkom en je hebt een nette wagen zeg! Mooie combinatie van het groen buiten en het beige binnen. Ik heb persoonlijk toch wel een zwak voor beige interieurs haha. Ook is het blok in je wagen erg fijn weet ik uit ervaring.
Voor nu, veel plezier op het forum!
Voor nu, veel plezier op het forum!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Welkom hier op dit forum !
Erg mooie wagen
Maak gerust een showroom aan, altijd leuk voor jezelf en voor anderen om dingen in bij te houden en dergelijke !
Wie weet tot ziens op 1 van de meetings
Erg mooie wagen
Maak gerust een showroom aan, altijd leuk voor jezelf en voor anderen om dingen in bij te houden en dergelijke !
Wie weet tot ziens op 1 van de meetings