Münchburg - 320Ci

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Münchburg

Münchburg - 320Ci

Bericht door Münchburg » 10 mei 2016, 20:36

Hallo,

Maarten.
Laatst gewijzigd door Münchburg op 08 aug 2016, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

alexm34

Re: Münchburg - 320Ci

Bericht door alexm34 » 11 mei 2016, 17:35

Hey Maarten,
De E46 blijft een hele mooie auto, zeker de coupe. Deze blauwe kleur is idd ook heel mooi. Miss kun je nog eens wat meer foto's plaatsen en of een showroom aanmaken. Ik ben benieuwd.
Een 6 cilinder is nagenoeg onverwoestbaar, mits je natuurlijk normaal rijdt en de beurten op tijd geeft.
Ik heb ook al verschillende E46's gehad :)
Ik herken het probleem van het schudden en schokken van de koppeling. Ik heb hier met een aantal E46's ook last van gehad en mijn vaders' E46 ook. Bleek volgens de garage niets aan de hand te zijn, schijnbaar komt dit vaak voor.
Heel veel plezier met de auto en miss kom ik je nog weleens vkr tegen in Deurne en omgeving. Ik kom namelijk uit Milheeze, oftewel millus ;P

Grt, Alexander.
F30 328i estoril blauw M-pakket
E92 335i 375 pk 505Nm SOLD

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 15 mei 2016, 14:00

Sorry voor de late reactie maar alsnog welkom Münchburg,

Complimenten voor je voorstel-topic :duim:

Meer foto's zijn altijd welkom ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Jeremy

Bericht door Jeremy » 16 mei 2016, 14:33

Welkom Maarten, je hebt een heel net voorsteltopic gemaakt! Ondanks mijn grote voorliefde voor BMW kan ik eigenlijk iedere nette wagen waarderen, zo ook je Golf. Dat is toch ook inmiddels een echte klassieker en het is goed om te zien hoe je ervoor zorgt. Daarom zal het met de BMW ook wel goed komen! De M54 is overigens een fantastisch blok, maar rustig warmrijden is een must, al denk ik niet dat ik je dat uit hoef te leggen. ;)

Je ervaring met de koppeling herken ik. Ik heb het eigenlijk al sinds ik de E46 heb. Inmiddels is de koppeling, drukgroep en het vliegwiel vervangen en het is er nog steeds in meer of mindere mate. Het lijkt wel iets minder te worden, maar het is het best merkbaar wanneer je stadsritjes doet waarbij je de koppeling veel gebruikt en deze dus warm wordt. Het is echter niet storend voor mij, iets meer gas geven lost het probleem op, en het wordt met de kilometers verder ook niet erger.

Voor nu, heel veel plezier op het forum en voor vragen kun je altijd bij één van ons terecht!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”