Een E87 van Tijs
- mattijsier
Een E87 van Tijs
Goedenavond,
ik ben Tijs, 25 jaartjes oud en sinds dit weekend ben ik de trotse eigenaar van mijn eerste auto, een Bmw E87 uit 2005 met ong. 110.000km. De auto is geïmporteerd vanuit Duitsland in 01-2015 en er is het afgelopen jaar iets te veel km mee gereden ong. 50.000km. De auto heb ik overgenomen van me vader, dus gelukkig weet ik hoe er meegereden(zelf ook ),en hoe de auto is onderhouden. Gelukkig heb hem al uit kunnen testen in Duitsland
en hier bij een fotootje van het race beestje
Opties die er in zitten:
- automaat
- business radio
- airco
- CC
- PDC (voor & achter)
Wat ik er nog aan wil veranderen:
- spoilertje
- zwarte nieren
- middendemper er uit (messchien)
- uitlaatsierstuk (2 pijpjes) of sport uitlaat. weet het nog niet
- diffuser er op (weet iemand nog een goed adresje )
en meschien nog meer
ik ben Tijs, 25 jaartjes oud en sinds dit weekend ben ik de trotse eigenaar van mijn eerste auto, een Bmw E87 uit 2005 met ong. 110.000km. De auto is geïmporteerd vanuit Duitsland in 01-2015 en er is het afgelopen jaar iets te veel km mee gereden ong. 50.000km. De auto heb ik overgenomen van me vader, dus gelukkig weet ik hoe er meegereden(zelf ook ),en hoe de auto is onderhouden. Gelukkig heb hem al uit kunnen testen in Duitsland
en hier bij een fotootje van het race beestje
Opties die er in zitten:
- automaat
- business radio
- airco
- CC
- PDC (voor & achter)
Wat ik er nog aan wil veranderen:
- spoilertje
- zwarte nieren
- middendemper er uit (messchien)
- uitlaatsierstuk (2 pijpjes) of sport uitlaat. weet het nog niet
- diffuser er op (weet iemand nog een goed adresje )
en meschien nog meer
- Firefighter97
Re: Een E87 van Tijs
Welkom hier!
Blijft ook mooi zo'n E87, zelf vind ik de E81 net iets sportiever (daar rij ik in )
Leuke plannen heb je in het vooruit zicht Denk dat geblindeerde ramen en blackline achterlichten hem ook goed zal staan.
Welk blok heb je er eigenlijk inliggen (116i,118i etc.)?
Blijft ook mooi zo'n E87, zelf vind ik de E81 net iets sportiever (daar rij ik in )
Leuke plannen heb je in het vooruit zicht Denk dat geblindeerde ramen en blackline achterlichten hem ook goed zal staan.
Welk blok heb je er eigenlijk inliggen (116i,118i etc.)?
Follow now! IG: Dutch.X1
If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.
If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.
Welkom op het forum!
Mooie 1er heb je daar! ben ook wel benieuwd naar wat fotootjes van het interieur, en vooral: wat voor motor heb je er in liggen? Leuke plannen heb je met de auto, ik wens je er veel succes mee!
mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven, werkt best fijn.
veel plezier en succes op het forum en met je auto
Mooie 1er heb je daar! ben ook wel benieuwd naar wat fotootjes van het interieur, en vooral: wat voor motor heb je er in liggen? Leuke plannen heb je met de auto, ik wens je er veel succes mee!
mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven, werkt best fijn.
veel plezier en succes op het forum en met je auto
- mattijsier
Iedereen bedankt voor de reacties
Hierbij nog een fotootje van de binnenkant
ow ik zie dat ik vergeten ben om te zeggen dat het een 118i is, volgens de dame van postkantoor was het een bmw 1181 (heb haar beleeft gecorrigeerd)
Zijn er nog bepaalde kinderziektes/ veroudering probleempjes die ik tegen kan gaan komen met onderhoud/ rijden?
Hierbij nog een fotootje van de binnenkant
ow ik zie dat ik vergeten ben om te zeggen dat het een 118i is, volgens de dame van postkantoor was het een bmw 1181 (heb haar beleeft gecorrigeerd)
Zijn er nog bepaalde kinderziektes/ veroudering probleempjes die ik tegen kan gaan komen met onderhoud/ rijden?
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Tijs,
YESS!!!!!! weer een 1-serie rijder erbij
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E87 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
YESS!!!!!! weer een 1-serie rijder erbij
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E87 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
hehe eindelijk de 1serie kant is ook aan het groeien, mooie auto veel plezier en veilige km ermee!
E39 525TDS 3x sold
E46 316 FL SOLD
E87 118D
E46 316 FL SOLD
E87 118D