Rob's E87 130i
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Rob's E87 130i
Hele mooie wagen Rob
Hier ga je veel plezier mee beleven
Hier ga je veel plezier mee beleven
- mattijsier
Nette waggie Rob
Zo, de auto staat op de oprit. Heerlijke wagen in om te cruisen maar toch ook perfect om eens lekker op het gas te gaan en een bochtje te pakken. De eerste update is ook al een feit, de standaard pook (en zak) heb ik direct vervangen door een zwart exemplaar, voelt en schakelt een stuk fijner.
Oud:
Nieuw:
Ik weet zo niet of de oude pook origineel is en of deze nog waarde heeft. Anders is hij te koop
Edit: Blijkt deze pook te zijn? http://link.marktplaats.nl/a1054596573
Zal nog wel een beetje waarde hebben dan.
Oud:
Nieuw:
Ik weet zo niet of de oude pook origineel is en of deze nog waarde heeft. Anders is hij te koop
Edit: Blijkt deze pook te zijn? http://link.marktplaats.nl/a1054596573
Zal nog wel een beetje waarde hebben dan.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Je vorige pook is geen originele pook
Ps misschien is het leuk om een showroom-topic aan te maken, via die weg kun je ons up to date houden qua updates
Ps misschien is het leuk om een showroom-topic aan te maken, via die weg kun je ons up to date houden qua updates
Die pook wordt verkocht als de M Performance. Dus wel origineel.
Even een showroom aanmaken inderdaad
Deze wagen heb ik een tijd in mijn favorieten gehad op MP. Leuke wagen maar het stuur vond ik niets.
Deze wagen heb ik een tijd in mijn favorieten gehad op MP. Leuke wagen maar het stuur vond ik niets.
Inderdaad, een performance pook. Ik heb 'm ook en ik ga 'm toevallig ook vandaag vervangen voor een M-pook haha. Nogmaals, mooie wagen en veel plezier ervan!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar wat vind je niet mooi aan het stuur?-Richard- schreef:Die pook wordt verkocht als de M Performance. Dus wel origineel.