Zal mij eerst even kort voorstellen. Ik ben Ruben, 27 jaar en woonachtig in Akersloot.
Begin mei heb mijn Renault naar de garage gebracht. Kreeg een belletje terug van de garage dat het aardig in de papieren ging lopen om m`n Renault te laten repareren, tja er stond ook al ruim 300.000 op de teller. Dus de Renault naar de sloop gebracht en gaan kijken voor een andere auto.
Gezien mijn broertje ook in het bezit is van een BMW (E39 535i) dan gaat het toch wel jeuken. Mijn oude overbuurman van 82 jaar wilde zijn BMW wel verkopen voor een leuk prijsje. Dus die kans maar gegrepen en sinds 24-05-2016 ben ik eigenaar van een BMW E87 116i uit 2009 met een kilometerstand van 26030. Direct even de boekjes bekeken en ik zag dat er in juli 2015 een grote onderhoudsbeurt gedaan was met een kilometerstand van 26017. Dus de auto heeft bijna een jaar stil gestaan.
- Spoiler: Laat zien
O.a. onder de nieren.
Dus eerst maar eens een aantal keren afgespoten. Helaas kwam ik er toen achter dat er wat schade zat op het spartbord boven het wiel. Zo weinig mee gereden en dan toch nog schade..
Afgelopen zaterdag eerst maar eens een goede poetsbeurt gegeven. Met een tandenborstel tussen alle rubbers moeten boenen om het mos/vuil weg te krijgen, twee keer gewassen, met klei behandeld en in de was gezet. Stukken beter.
Wil hem toch de komende tijd wat optisch "verbeteren". Vind hem een iets slap uiterlijk hebben. Waar ik zelf aan zit te denken is:
- Dakspoilertje.
- Velgen plasti-dippen (goede ervaringen met plasti-dip).
- Nieren plasti-dippen.
- Wellicht een schroefset omdat ik hem iets hoog op de pootjes vind staan.
- Angel-eyes.
En wellicht komt er nog iets op m`n pad wat ik wil aanpakken. Eerst de bankrekening maar even aanvullen.