Sleutel 203 van BMW/Westfalia afneembare trekhaak
-
Sleutel 203 van BMW/Westfalia afneembare trekhaak
Wie kan mij helpen aan een sleutel voor de originale BMW/Westfalia afneembare trekhaak?
De dealer kan een sleutel bestellen door middel van de code op het slotje (203 in mijn geval) echter met een levertijd van 2 a 3 weken. Dat duurt helaas te lang.
Wellicht dat iemand van hier mij kan helpen met zo'n zelfde sleutel om de haak op "open" te zetten.
Ik hoor het graag.
Gr. Pim
De dealer kan een sleutel bestellen door middel van de code op het slotje (203 in mijn geval) echter met een levertijd van 2 a 3 weken. Dat duurt helaas te lang.
Wellicht dat iemand van hier mij kan helpen met zo'n zelfde sleutel om de haak op "open" te zetten.
Ik hoor het graag.
Gr. Pim
Re: Sleutel 203 van BMW/Westfalia afneembare trekhaak
Hoi Pim,
Ik heb ook een (originele) afneembare trekhaak. Alleen nog nooit gebruikt hehe, heb gelijk even gekeken maar kan niet echt een sleutel vinden? Ik zie wel een draaiknop om hem wellicht open/dicht te zetten?
Hoe ziet dat sleuteltje eruit?
Gr. Joost
Ik heb ook een (originele) afneembare trekhaak. Alleen nog nooit gebruikt hehe, heb gelijk even gekeken maar kan niet echt een sleutel vinden? Ik zie wel een draaiknop om hem wellicht open/dicht te zetten?
Gr. Joost
Draaiknop is om de haak te lossen en vast te zetten, daar zit vaak een rondje bij met een sleutel-gleuf om deze knop op slot te zetten, tegen het stelen van de haak. Ik heb een ander merk, dus mijn sleuteltje heb je helaas niets aan.
Trouwens ander nummer.
Trouwens ander nummer.
-
Zie het filmpje op youtube hieronder.Quadrantz schreef:Hoi Pim,
Gr. Joost
Mooi om te zien hoe het werkt ook, vanaf 50sec komt het rode sleuteltje in actie

Het nummer staat bij mij op het slotje zelf.
Tevens vraag ik mij af wat er gebeurt als ik heel het slot er uit boor...
https://www.youtube.com/watch?v=VHECkfhpYF8
Er zijn 2 sleutels bij, eentje zit normaal in de mouse waar de trekhaak in past in de koffer. Nog nooit dat sleutelje verwijderd trouwens.
Heeft het zin dat ik de nummer check gezien mijn woonplaats ?
525d E61 2007 pre-LCI
-
Heb even gekeken maar Tienen is wel erg ver inderdaad, toch bedankt!tom_il schreef:Er zijn 2 sleutels bij, eentje zit normaal in de mouse waar de trekhaak in past in de koffer. Nog nooit dat sleutelje verwijderd trouwens.

Heb het filmpje ff gecheckt en volgens mij zit dat rode sleuteltje er gewoon in bij mij, wist niet dat dat het sleuteltje was
.
Morgenavond/het weekend kan ik het wel even goed checken. Morgen de hele dag in België voor m'n werk (lang dagje).
Ik weet niet of Waddinxveen voor je in de buurt is maar als ik het sleuteltje heb gevonden ben je van harte welkom

Morgenavond/het weekend kan ik het wel even goed checken. Morgen de hele dag in België voor m'n werk (lang dagje).
Ik weet niet of Waddinxveen voor je in de buurt is maar als ik het sleuteltje heb gevonden ben je van harte welkom

- BMW_Mischa
Bij mij zat het sleuteltje er ook in toen ik hem kocht. Je zal vermoedelijk wel wat wd40 nodog gaan hebben om alles gangbaar te krijgen. Maar pas op, bij mij was het sleuteltje afgebroken tijdens het draaien. (Had gelukkig het reserve sleuteltje nog bij het reservewiel)

E30 325i Cabrio ('87) R.I.P.
E36 316i LPI sedan ('97) Verkocht
E46 320D sedan ('01) Verkocht
E36 325i Cabrio ('94) Verkocht
E61 520D ('07) Verkocht
F20 116D ('13) Verkocht
F31 320D ('13)
-
Ik heb helaas niet de tijd om te wachten, ga de gok nemen en morgen proberen het slot uit te boren.Quadrantz schreef:Heb het filmpje ff gecheckt en volgens mij zit dat rode sleuteltje er gewoon in bij mij, wist niet dat dat het sleuteltje was.
Fingers crossed!!
Heb gelijk nog ff gekeken en er zit idd een sleuteltje in met een rode dop.
Als je die wilt testen dan is dat geen probleem alleen ben ik morgen een deel van de dag weg en zondag de hele dag. Stuur maar een PB als je nog interesse hebt dan wisselen we ff nr's uit
Als je die wilt testen dan is dat geen probleem alleen ben ik morgen een deel van de dag weg en zondag de hele dag. Stuur maar een PB als je nog interesse hebt dan wisselen we ff nr's uit

-
Heel erg bedanktQuadrantz schreef:Heb gelijk nog ff gekeken en er zit idd een sleuteltje in met een rode dop.

Niet meer nodig dus......
Hehe ok mooi dat het gelukt is 
(en weet ik gelijk dat die van mij compleet is voor als ik hem wil gebruiken
)

(en weet ik gelijk dat die van mij compleet is voor als ik hem wil gebruiken