Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Goedemorgen Bimmer-mannen,
Enkele weken kocht een vriend van mij in Duitsland (net over de grens) een 650ci. Daar wordt iedereen enthousiast van maar een reden om een goed onderhouden E90 330i daarvoor weg te doen was het niet direct. Daar kwam opeens verandering in toen hij mij direct na een rotonde inhaalde. Aangezien het warm was had ik m'n ramen open. De machtige V8 roffel die op dat moment voorbij kwam bracht een soort verliefdheid teweeg. Een week slapen en nadenken verder stonden 4 650ci's op de planning om bekeken te worden door mij. De hele week alle informatie doorgespit over de pro's en con's van de 4.8L V8.
Aangezien ik een goed onderhouden (lees: écht goed, niet alleen standaard onderhoud) 330i als daily driver had moest de 6-serie wel een vooruitgang zijn in ALLE opzichten. Dat betekende dus, Dynamic Drivers Package, Active Steering, HUD, Nappa/Pearl Precision lederen stoelen (dus geen Dakota!), sportstoelen en in goede algemene staat zijn. Het is me gelukt die origineel in Nederland te vinden (geen facelift auto overigens). De facelift was dermate minimaal en zo'n stuk duurder dat ik het dat niet waard vond. Na een week lang overleggen besloten de auto te kopen met inruil van de 330i. De marktplaats reacties op de verkoop van 330i waren om te huilen en dergelijke schoften wens ik liever niet aan de deur te hebben. Dat heeft niks met liefhebbers te maken. De velgen verkocht aan een medeliefhebber en de rest loopt nog.
De BMWvin decoder werkt nog niet (geven allemaal een error as we speak) dus de optielijst knal ik later nog online.
Foto's:
Update 30 juli:
- Nieuwe Bosch Aerotwin ruitenwissers geïnstalleerd
- Nieuwe kentekenplaat houder geïnstalleerd
- Kentekenlampje links achter vervangen (was defect)
To do:
- Grote beurt begin september + algehele check van de auto waarbij ik alles wat ook maar aanbevolen gaat worden laat vervangen.
- Nieuwe pedalen (M-Performance) die ik ook in mijn 5 serie heb zitten inclusief voetensteun. De huidige hebben een glad randje aan de zijkant waar ik met mijn schoenen vanaf glijd als het nat is buiten.
- Binnenverlichting worden OEM-leds
- OEM Styling 249 velgen erbij voor in de zomer met Yokohama Advan Neova AD08' banden.
- M-afdekking stuur ziet er versleten uit en wordt vervangen
- Afdekkap rondom de pook heeft wat krasjes. Wordt vervangen
- Nieuwe wielbouten en naafkappen.
- Afhankelijk van de kunsten van Source komt er ofwel een NBT-systeem in ofwel een CIC-met combox. CCC is ernstig verouderd. Heb alleen geen zin in gezeur meer met de problemen die ik met de 5-serie heb gehad.
- Valve Stem seals zijn een issue bij deze motor (N62). Auto rookt niet bij stationair dus het valt nog mee. Toch ga ik ze preventief laten vervangen samen met de coolant-pipe die door het blok loopt. Dat betekent automatisch ook een nieuwe koppakking.
- Software update ECU
- Auto gaat eind oktober naar ZF om de automaat en het differentieel te laten servicen
- Begin oktober gaat de auto naar mijn detailer: volledige Modesta glass coating, steenslag wegwerken, naafkappen en remklauwen behandelen laten. De auto staat in volledig originele lak behalve het linkerportier. Dat zegt gelukkig al veel over de staat van de auto .
Toekomstmuziek en afhankelijk van de mogelijke problemen: LCI koplampen/achterlampen.
Verder moet ik de liefhebbers helaas teleurstellen want er gaan geen andere uitlaten op of iets dergeijks . Auto blijft origineel en ik hoop er nog zeer veel kilometers mee te mogen maken.
Enkele weken kocht een vriend van mij in Duitsland (net over de grens) een 650ci. Daar wordt iedereen enthousiast van maar een reden om een goed onderhouden E90 330i daarvoor weg te doen was het niet direct. Daar kwam opeens verandering in toen hij mij direct na een rotonde inhaalde. Aangezien het warm was had ik m'n ramen open. De machtige V8 roffel die op dat moment voorbij kwam bracht een soort verliefdheid teweeg. Een week slapen en nadenken verder stonden 4 650ci's op de planning om bekeken te worden door mij. De hele week alle informatie doorgespit over de pro's en con's van de 4.8L V8.
Aangezien ik een goed onderhouden (lees: écht goed, niet alleen standaard onderhoud) 330i als daily driver had moest de 6-serie wel een vooruitgang zijn in ALLE opzichten. Dat betekende dus, Dynamic Drivers Package, Active Steering, HUD, Nappa/Pearl Precision lederen stoelen (dus geen Dakota!), sportstoelen en in goede algemene staat zijn. Het is me gelukt die origineel in Nederland te vinden (geen facelift auto overigens). De facelift was dermate minimaal en zo'n stuk duurder dat ik het dat niet waard vond. Na een week lang overleggen besloten de auto te kopen met inruil van de 330i. De marktplaats reacties op de verkoop van 330i waren om te huilen en dergelijke schoften wens ik liever niet aan de deur te hebben. Dat heeft niks met liefhebbers te maken. De velgen verkocht aan een medeliefhebber en de rest loopt nog.
De BMWvin decoder werkt nog niet (geven allemaal een error as we speak) dus de optielijst knal ik later nog online.
Foto's:
Update 30 juli:
- Nieuwe Bosch Aerotwin ruitenwissers geïnstalleerd
- Nieuwe kentekenplaat houder geïnstalleerd
- Kentekenlampje links achter vervangen (was defect)
To do:
- Grote beurt begin september + algehele check van de auto waarbij ik alles wat ook maar aanbevolen gaat worden laat vervangen.
- Nieuwe pedalen (M-Performance) die ik ook in mijn 5 serie heb zitten inclusief voetensteun. De huidige hebben een glad randje aan de zijkant waar ik met mijn schoenen vanaf glijd als het nat is buiten.
- Binnenverlichting worden OEM-leds
- OEM Styling 249 velgen erbij voor in de zomer met Yokohama Advan Neova AD08' banden.
- M-afdekking stuur ziet er versleten uit en wordt vervangen
- Afdekkap rondom de pook heeft wat krasjes. Wordt vervangen
- Nieuwe wielbouten en naafkappen.
- Afhankelijk van de kunsten van Source komt er ofwel een NBT-systeem in ofwel een CIC-met combox. CCC is ernstig verouderd. Heb alleen geen zin in gezeur meer met de problemen die ik met de 5-serie heb gehad.
- Valve Stem seals zijn een issue bij deze motor (N62). Auto rookt niet bij stationair dus het valt nog mee. Toch ga ik ze preventief laten vervangen samen met de coolant-pipe die door het blok loopt. Dat betekent automatisch ook een nieuwe koppakking.
- Software update ECU
- Auto gaat eind oktober naar ZF om de automaat en het differentieel te laten servicen
- Begin oktober gaat de auto naar mijn detailer: volledige Modesta glass coating, steenslag wegwerken, naafkappen en remklauwen behandelen laten. De auto staat in volledig originele lak behalve het linkerportier. Dat zegt gelukkig al veel over de staat van de auto .
Toekomstmuziek en afhankelijk van de mogelijke problemen: LCI koplampen/achterlampen.
Verder moet ik de liefhebbers helaas teleurstellen want er gaan geen andere uitlaten op of iets dergeijks . Auto blijft origineel en ik hoop er nog zeer veel kilometers mee te mogen maken.
- Kevin_1987
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 jan 2013, 15:44
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Heel mooie 6-serie, m'n complimenten! Wellicht nog wat foto's toevoegen van het interieur ?
Veel veilige kilometers en plezier met de 6'er!
Veel veilige kilometers en plezier met de 6'er!
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Ohja, de optielijst:
Code: Selecteer alles
Order options
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery LEDER PEARL/LEDER PRECISION/SCHWARZ (LESW
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2C7 L.-A. WHEELS STAR SPOKE RUNFLAT/MIX T.
205 AUTOMATIC TRANSMISSION
217 ACTIVE STEERING
229 DYNAMIC DRIVE
237 DYNAMIC DRIVE PACKAGE
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
322 COMFORT ACCESS SYSTEM
323 SOFT CLOSE AUTOMATIC SYSTEM FOR DOORS
356 CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS
4M5 IND. INSTRUMENT FINISHED IN LEATHE
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
414 STOWAGE NET, PASSENGER SIDE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
442 CUPHOLDER
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
563 LIGHTS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
610 HEAD UP DISPLAY
644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
698 AREA-CODE 2
710 M LEATHER STEERING WHEEL
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION
8SP COP CONTROL
8S2 CODING OF ALARM SIGNAL
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
868 LANGUAGE VERSION DUTCH
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
434 INTERIOR TRIM
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Hele dikke 6-serie!! Dat zal wel als een trein gaan .
Gebruik je de 6-serie als daily of de 5-serie? Sowieso allebei 2 dikke auto's
Gebruik je de 6-serie als daily of de 5-serie? Sowieso allebei 2 dikke auto's
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Mijn voorgeschreven daily is eigenlijk een Audi A6 (Duits kenteken, werk in Duitsland), maar de laatste twee weken elke dag met de 6 naar het werk gegaan
De 6 is nog niet helemaal naar mijn smaak en heeft ook nog geen 'Symbolio' behandeling gehad. De eerste order van €2300 euro aan onderdelen (670 euro daarvan is trouwens een nieuwe (BMW, geen carglass meuk) voorruit) van beschadigde kapjes, lijsten en dergelijke. Daar komt eind september nog een beurt bij ZF bij (660 euro) en dan moet het grote + preventieve onderhoud nog plaatsvinden wat ik laat doen.
Gisteren 2 uur aan de telefoon gehangen met een Amerikaan die ik via een M6 eigenaar (thnx Kevin) hier heb leren kennen. Ik dacht dat de ombouw naar LCI lichten op een 6-serie een fluitje van een cent was, beetje coderen, andere module maar dat bleek niet zo te zijn. Sterker nog, nu ik me dieper erin verdiept heb heb ik GEEN enkel succesverhaal gezien. Nadeel is natuurlijk ook dat er lang niet zoveel mensen een 6-serie rijden als bijv. een 3-serie dus de info op internet is wat schaarser. Niet iedereen klapt ook even 3000 euro op een LCI lampen ombouw. Ik wacht nog even af of Source ervaring heeft met de ombouw want die was ook bereid te helpen met de ombouw naar CIC of NBT. Dat laat ik bij een bekend bedrijf in het zuiden niet meer doen want die hebben mijn 5-serie daarmee niet veel verder geholpen (DAB+ werkt niet, radio heeft matig/geen bereik sinds de ombouw).
Mocht alles in Nederland gefixed kunnen worden dan laat ik dat hier doen en anders laat ik samen met een vriend de beste man overkomen naar Nederland (bood ie zelf aan trouwens). Hij bouwt heel veel auto's om bij BMW-dealers wereldwijd in elk geval. Ik weet alleen niet wat er zo geheimzinnig is aan de elektronica in de 6-serie
De 6 is nog niet helemaal naar mijn smaak en heeft ook nog geen 'Symbolio' behandeling gehad. De eerste order van €2300 euro aan onderdelen (670 euro daarvan is trouwens een nieuwe (BMW, geen carglass meuk) voorruit) van beschadigde kapjes, lijsten en dergelijke. Daar komt eind september nog een beurt bij ZF bij (660 euro) en dan moet het grote + preventieve onderhoud nog plaatsvinden wat ik laat doen.
Gisteren 2 uur aan de telefoon gehangen met een Amerikaan die ik via een M6 eigenaar (thnx Kevin) hier heb leren kennen. Ik dacht dat de ombouw naar LCI lichten op een 6-serie een fluitje van een cent was, beetje coderen, andere module maar dat bleek niet zo te zijn. Sterker nog, nu ik me dieper erin verdiept heb heb ik GEEN enkel succesverhaal gezien. Nadeel is natuurlijk ook dat er lang niet zoveel mensen een 6-serie rijden als bijv. een 3-serie dus de info op internet is wat schaarser. Niet iedereen klapt ook even 3000 euro op een LCI lampen ombouw. Ik wacht nog even af of Source ervaring heeft met de ombouw want die was ook bereid te helpen met de ombouw naar CIC of NBT. Dat laat ik bij een bekend bedrijf in het zuiden niet meer doen want die hebben mijn 5-serie daarmee niet veel verder geholpen (DAB+ werkt niet, radio heeft matig/geen bereik sinds de ombouw).
Mocht alles in Nederland gefixed kunnen worden dan laat ik dat hier doen en anders laat ik samen met een vriend de beste man overkomen naar Nederland (bood ie zelf aan trouwens). Hij bouwt heel veel auto's om bij BMW-dealers wereldwijd in elk geval. Ik weet alleen niet wat er zo geheimzinnig is aan de elektronica in de 6-serie
- Kevin_1987
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 jan 2013, 15:44
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Goed om te lezen dat alles gelukt is met Sean. Topgozer
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Eerste mini upgrade
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Zo het is weer eens tijd voor een grote update in dit topic . Het is hier wat rustiger dan bij de 3's maar begrijpelijk wel.
Begin september is mijn auto weggeweest voor een grote beurt + check bij mijn specialist. Grote beurt is bij mij nooit zomaar een grote beurt en dat heeft te maken met mijn werk in Duitsland. Hoge snelheid rijden vereist hoog onderhoud aan de auto en hard rijden (250km/h) doe je alleen lekker wanneer je je eigen auto 100% kan vertrouwen. Bij de grote beurt is niks raars gebleken dus daar was ik zeer content mee. Aandachtspuntjes: remschijven piepten omdat er blokken met een rechte kant gemonteerd waren (moesten schuine zijn). Deze laten vervangen en het gepiep was weg. Draagarmen aan de voorkant (de rubbers) waren op. Hele draagarmen laten vervangen. Verder de volgende zaken laten aanpassen:
- instaplijst links gaf maar half licht. *vervangen*
- volledige ombouw naar OEM LED verlichting
- M performance pedalen en steun erin gezet (had er een edelstalen variant in maar gleed er vanaf met mijn schoenen)
- alle versleten plastic kapjes en M afdekpaneel in het stuur vernieuwd
- nieuwe xenon peertjes erin laten zetten
- coderingen gedaan met een oude bekende van een ander forum
- OEM reserveband met hoes gehaald voor de E6* series.
Waarom had ik een OEM reserveband nodig?
Aanschaf nieuwe OEM velgen styling 249 in 19". Deze heb ik bij mijn detailer meteen laten coaten met Modesta BC-06. Banden zijn Michelin Pilot Super Sports.
Auto staat op dit moment weer bij de garage om het grote boeman probleem van de V8'en aan te laten pakken: lekkende klepseals. Daar had mijn auto nagenoeg geen last van maar het probleem komt vroeg of laat toch om de hoek. In overleg met mijn garage besloten dit aan te laten pakken. Alle andere delen van de motor zijn nagekeken (klepstelen zijn ook vervangen) en kettingen, riemen, waterpomp, pakkingen en noem de ramsamsam maar op zijn vervangen. Auto is vandaag of morgen klaar naar waarschijnlijk en gaat dan volgende week naar de detailer. Prijs gaan we het niet over hebben maar ik vind dat je geen 6-serie moet kopen als je het niet wil betalen. Dat het geld kost weet je van tevoren.
Alsof dat nog niet genoeg was... 2 weken geleden met een vriend bij ZF geweest in Dortmund (Holzwickede om precies te zijn). Automaat was gelukkig in orde, geen storingen of rariteiten en daar weer wat wonderlijke verhalen over BMW's gehoord. Je begrijpt meteen waarom het niet goed is om korte stukken te rijden (los van de motor!) en welke aanslag zoiets heeft op de automaat. Dat je de auto nooit in z'n N moet zetten en de kickdown eigenlijk nooit moet gebruiken waren ook zaken die nieuw voor me waren. Sterker nog bij het stoplicht moest je iedereen sneller laten zijn want deze auto's waren niet gemaakt om snel weg te wezen bij het stoplicht. Dat ze het wel kunnen en dat ze 99% van de tijd dat wat naast je staat ook opeten is een ander verhaal maar was vanuit het zicht van de automaat niet goed. Reed je eenmaal 80 per uur dan kon je hem in de sportstand zetten en vol gas geven. Aldus Carl Jorg Sagert van ZF
De auto's op de ochtend voor de rit naar ZF samen (mijne is de voorste, non LCI):
Begin september is mijn auto weggeweest voor een grote beurt + check bij mijn specialist. Grote beurt is bij mij nooit zomaar een grote beurt en dat heeft te maken met mijn werk in Duitsland. Hoge snelheid rijden vereist hoog onderhoud aan de auto en hard rijden (250km/h) doe je alleen lekker wanneer je je eigen auto 100% kan vertrouwen. Bij de grote beurt is niks raars gebleken dus daar was ik zeer content mee. Aandachtspuntjes: remschijven piepten omdat er blokken met een rechte kant gemonteerd waren (moesten schuine zijn). Deze laten vervangen en het gepiep was weg. Draagarmen aan de voorkant (de rubbers) waren op. Hele draagarmen laten vervangen. Verder de volgende zaken laten aanpassen:
- instaplijst links gaf maar half licht. *vervangen*
- volledige ombouw naar OEM LED verlichting
- M performance pedalen en steun erin gezet (had er een edelstalen variant in maar gleed er vanaf met mijn schoenen)
- alle versleten plastic kapjes en M afdekpaneel in het stuur vernieuwd
- nieuwe xenon peertjes erin laten zetten
- coderingen gedaan met een oude bekende van een ander forum
- OEM reserveband met hoes gehaald voor de E6* series.
Waarom had ik een OEM reserveband nodig?
Aanschaf nieuwe OEM velgen styling 249 in 19". Deze heb ik bij mijn detailer meteen laten coaten met Modesta BC-06. Banden zijn Michelin Pilot Super Sports.
Auto staat op dit moment weer bij de garage om het grote boeman probleem van de V8'en aan te laten pakken: lekkende klepseals. Daar had mijn auto nagenoeg geen last van maar het probleem komt vroeg of laat toch om de hoek. In overleg met mijn garage besloten dit aan te laten pakken. Alle andere delen van de motor zijn nagekeken (klepstelen zijn ook vervangen) en kettingen, riemen, waterpomp, pakkingen en noem de ramsamsam maar op zijn vervangen. Auto is vandaag of morgen klaar naar waarschijnlijk en gaat dan volgende week naar de detailer. Prijs gaan we het niet over hebben maar ik vind dat je geen 6-serie moet kopen als je het niet wil betalen. Dat het geld kost weet je van tevoren.
Alsof dat nog niet genoeg was... 2 weken geleden met een vriend bij ZF geweest in Dortmund (Holzwickede om precies te zijn). Automaat was gelukkig in orde, geen storingen of rariteiten en daar weer wat wonderlijke verhalen over BMW's gehoord. Je begrijpt meteen waarom het niet goed is om korte stukken te rijden (los van de motor!) en welke aanslag zoiets heeft op de automaat. Dat je de auto nooit in z'n N moet zetten en de kickdown eigenlijk nooit moet gebruiken waren ook zaken die nieuw voor me waren. Sterker nog bij het stoplicht moest je iedereen sneller laten zijn want deze auto's waren niet gemaakt om snel weg te wezen bij het stoplicht. Dat ze het wel kunnen en dat ze 99% van de tijd dat wat naast je staat ook opeten is een ander verhaal maar was vanuit het zicht van de automaat niet goed. Reed je eenmaal 80 per uur dan kon je hem in de sportstand zetten en vol gas geven. Aldus Carl Jorg Sagert van ZF
De auto's op de ochtend voor de rit naar ZF samen (mijne is de voorste, non LCI):
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Kijk daar hou ik nou van, het tegenovergestelde van half werk
Technisch moet ie idd gewoon in TOP conditie zijn, geldt voor die van mij ook (rij ook aardig wat km's).
Toevallig gisteren ook bij ZF geweest, in NL weliswaar want dat is maar 30km hehe. Automaat heeft een uitgebreide beurt gehad (gelukkig ook geen storingen, slijpsels en olie zag er netjes uit ondanks dat het 120K geleden was). Zal vanaaf ook even m'n Showroom updaten met pics .
Technisch moet ie idd gewoon in TOP conditie zijn, geldt voor die van mij ook (rij ook aardig wat km's).
Toevallig gisteren ook bij ZF geweest, in NL weliswaar want dat is maar 30km hehe. Automaat heeft een uitgebreide beurt gehad (gelukkig ook geen storingen, slijpsels en olie zag er netjes uit ondanks dat het 120K geleden was). Zal vanaaf ook even m'n Showroom updaten met pics .
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Gaaaf! Mijn auto heeft momenteel nog maar ~7500KM op de teller staan dus dit soort onderhoud is bij lange na niet nodig, maar mijn vorige auto's heb ik ook altijd zo verzorgt. Kost een hoop tijd/geld, maar dan weet je wel dat de auto te vertrouwen is, ook op hoge snelheden! Leuk om te lezen, ga zo door!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
- Kevin_1987
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 jan 2013, 15:44
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Goed om te zien dat deze 6'er in zulke goede handen is. En helemaal mee eens; "voordat je zo'n wagen koopt, weet je wat het (kan) kost(en)". Op deze manier ga je nog heel lang plezier hebben van 'm
Geniet van de wagen zodra je 'm terug hebt (maar dat gaat wel lukken, lijkt me )
En ja, dat dit topic wat rustiger is t.o.v. bijvoorbeeld de 1'ers en 3'ers is ook wel begrijpelijk
Geniet van de wagen zodra je 'm terug hebt (maar dat gaat wel lukken, lijkt me )
En ja, dat dit topic wat rustiger is t.o.v. bijvoorbeeld de 1'ers en 3'ers is ook wel begrijpelijk
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Deze mooie 6 helemaal gemist op het forum. Goede keuze van velgen ook! Blijven heerlijke auto's, ben nu al aan de derde E63 .
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Beste Symbolio. Ik ben de trotse eigenaar van de 330i die met zoveel zorg en aandacht door u werd onderhouden. Ik ben op zoek naar een winterbandenset en vervelend, de audio werkt niet goed. Links lijkt er een kabelbreuk te zijn of zo. Is de audioset in de auto op zich nog compleet of gedeeltelijk aanwezig, wat kan ik doen om de sound weer goed te krijgen denk je? Nogmaals alle, alle waardering voor de wijze waarop u met uw auto's omgaat. Met vriendelijke groet. (NB: als dit niet het juiste forum is binnen bimmer, hoor ik dat graag en switch ik over).
- Blackthunder
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 06 mei 2014, 15:14
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Zo, dat mag zeker groot onderhoud genoemd worden. Goed bezig!
Wat voor Michelin Pilot Super Sports heb je er op gezet, 3 of 4?
Wat is de kilometerstand nu je zo'n grote beurt uit laat voeren?
Wat voor Michelin Pilot Super Sports heb je er op gezet, 3 of 4?
Wat is de kilometerstand nu je zo'n grote beurt uit laat voeren?
Re: Symbolio's E63's 650ci, 2007 [work in progress]
Je pakt het groots aan, geweldig om te zien en te lezen!