BMW E46 325ci sleutel werkt niet meer
BMW E46 325ci sleutel werkt niet meer
Beste BMW experts,
Ik heb net een nieuwe E46 325ci gekocht uit Duitsland. Verkoop en transport is top verlopen. Nu zit ik met een probleem de sleutel werkt niet meer en de beste verkoper had er maar een sleutel bij. Dus zal ik een nieuwe moeten kopen. De vraag is kan ik zomaar elke E46 diamant vorm sleutel kopen en opnieuw programmeren? of moet ik een zoeken met precies dezelfde elektronica als de vorige?
Alvast bedankt voor jullie hulp
De auto
De oude sleutel
Ik heb net een nieuwe E46 325ci gekocht uit Duitsland. Verkoop en transport is top verlopen. Nu zit ik met een probleem de sleutel werkt niet meer en de beste verkoper had er maar een sleutel bij. Dus zal ik een nieuwe moeten kopen. De vraag is kan ik zomaar elke E46 diamant vorm sleutel kopen en opnieuw programmeren? of moet ik een zoeken met precies dezelfde elektronica als de vorige?
Alvast bedankt voor jullie hulp
De auto
De oude sleutel
Re: BMW E46 325ci sleutel werkt niet meer
Je kunt alleen een nieuwe bestellen bij de dealer. Of deze nog proberen op te laten lappen, google geeft wel een paar aanbieders die sleutels repareren.
je kunt hier een sleutel bestellen:
https://www.auto-sleutel.nl/bmw-3-knops ... oCvvjw_wcB
Deze moet je dan nog bij laten slijpen wat best prijzig is, was volgens mij rond de 20 euro. Verder staat er op de site wat er met de elektronica moet gebeuren, hier heb ik geen ervaring mee.
https://www.auto-sleutel.nl/bmw-3-knops ... oCvvjw_wcB
Deze moet je dan nog bij laten slijpen wat best prijzig is, was volgens mij rond de 20 euro. Verder staat er op de site wat er met de elektronica moet gebeuren, hier heb ik geen ervaring mee.
@minarox,
Ik heb even bij de site geinformeerd en zij zeggen dat ik inderdaad die sleutel kan gebruiken. alleen even laten namaken en inleren.
Bedankt voor jullie hulp
Met vriendelijke groet,
Sander
Ik heb even bij de site geinformeerd en zij zeggen dat ik inderdaad die sleutel kan gebruiken. alleen even laten namaken en inleren.
Bedankt voor jullie hulp
Met vriendelijke groet,
Sander
sommige schoenen/hakkenbar gebeuren doen ook autosleutels
je moet iig je transponder hergebruiken en dan nieuwe printplaatje die is gewoon met elke e46 in te leren.
Overigens is transponder ook gewoon te bij maken met uitlezen ews.
Die gozer waar ik het deed...doet het ook voor de BMW dealer als die er niet uitkomen.
je moet iig je transponder hergebruiken en dan nieuwe printplaatje die is gewoon met elke e46 in te leren.
Overigens is transponder ook gewoon te bij maken met uitlezen ews.
Die gozer waar ik het deed...doet het ook voor de BMW dealer als die er niet uitkomen.
-
Originele sleutel bij de dealer kostte mij 60 euro. Aan het chassisnummer en een identiteitsbewijs hadden ze voldoende.
zo das niet verkeerd 6 tientjes voor een BMW dealer
of is de afgelopen tijd goedkoper geworden??.. Maar Maaral vroeg er veel meer voor iig
of is de afgelopen tijd goedkoper geworden??.. Maar Maaral vroeg er veel meer voor iig